پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت ×
× کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها

بازار ورق گرم چین تحت تاثیر کاهش معاملات

شناسه : 27960 06 شهریور 1399 - 10:24 منبع : متال بولتن
قیمت ورق گرم چین با توجه به معاملات کم صورت گرفته، کاهش یافته است.
بازار ورق گرم چین تحت تاثیر کاهش معاملات
پ
پ

قیمت ورق گرم چین با توجه به معاملات کم صورت گرفته، کاهش یافته است.

 

*** بازار داخلی ورق گرم چین

شرق چین (شانگهای): ۴،۰۲۰-۴،۰۳۰ یوان (۵۸۲-۵۸۳ دلار) در هر تن، کاهش ۲۰ تا ۳۰ یوانی در هر تن

بسیاری از معامله گران مستقر در شانگهای گفتند که معاملات کم بوده است و برخی از فروشندگان را مجبور می کند تا بعد از ظهر فقط با قیمت ۴،۰۰۰ یوان در هر تن ارائه دهند. آنها مطمئن نیستند که آیا چنین قیمتی برای خریداران قابل قبول است یا خیر، اما گفتند که سطح معامله غالب ۴،۰۲۰-۴،۰۳۰ یوان در هر تن بوده است.

یکی از معامله گران مستقر در شانگهای گفت که این کاهش قیمت به دلیل تضعیف روند بازار به خاطر طوفان است که باعث ایجاد باران های سنگین در شمال شرقی چین شد. این امر به این دلیل است که برخی از معامله گران در شرق مشغول رزرو ورق گرم از شمال بوده اند. و برخی منابع اکنون انتظار دارند قیمت ورق گرم در شانگهای در چند روز آینده بیشتر شود. پس از ورود کالاها به شانگهای، منابع انتظار دارند قیمت ها کاهش یابد.

 

***صادرات

شاخص ورق گرم صادراتی چین: ۵۰۷٫۵۳ دلار در هر تن، کاهش ۲٫۰۸ دلاری در هر تن

اگر بیشتر خریداران سفارش دهند، انتظار می رود که کارخانه ها ۵۰۵-۵۱۰ دلار در هر تن فوب را برای ورق گرم SS400 بپذیرند. اما صادرات ورق گرم در چین کم بوده است و بیشتر خریداران خارج از کشور پیشنهادات کمتری را ارائه دادند. یک تاجر مستقر در ژجیانگ گفت که پاکستان تنها ورق گرم SS400 را فقط با قیمت ۴۹۵-۵۰۰ دلار در هر تن فوب قبول می کند. در همین حال، یک بازرگان مستقر در ویتنام گفت که ۲۰،۰۰۰ تن ورق گرم از اوایل هفته جاری از هند با قیمت ۵۱۷ دلار در هر تن رزرو شده است. وی افزود که خریداران ویتنامی به دلیل محدودیت تقاضا، به دنبال تخفیف حدود ۵ دلاری در هر تن هستند.

 

***شایعات بازار

تاجری گفت:” تأثیر طوفان باید کوتاه مدت باشد. در دراز مدت ما صبر خواهیم کرد و خواهیم دید که آیا تقاضا در شرق چین برای جبران موجودی بالا می رود یا نه. شخصاً من معتقدم که تقاضا خیلی قوی نبوده است، بنابراین ممکن است قیمت ها طی چند هفته آینده کاهش یابد.”

 

***بورس معاملات آتی شانگهای

معاملات آتی ورق گرم با قیمت ۳۹۹ یوان در هر تن بسته شد، که به اندازه ۱۰ یوان در هر تن کاهش یافته است.

منبع: متال بولتن

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.