نقدینگی محدودی در بازار واردات کویل سیاه آسیا در ویتنام طی دوره تعطیلات در پایان دسامبر ۲۰۲۰ وجود داشت.
تقریبا هیچ استعلامی از خریداران ویتنامی که برای شروع و نشان دادن روند واضح قیمتی قبل از ورود دوباره به بازار ، منتظر سال نو بودند، وجود ندارد.
سقوط اخیر در قیمت سنگ آهن و فولاد چین نیز احساسات را کاهش می دهد. کارخانه های بزرگ تولید فولاد در مناطق لیائونینگ و شاندونگ چین هیچ کالایی را برای تجارت ارائه نمی دهند ، اگرچه برخی از محموله های SS400 ، Q195 و SAE1006 با قیمت پایین توسط بازرگانان ارائه شده است. پیش از این که پیشنهادها به ۶۴۰ دلار به ازای هر تن ویتنام سقوط کند ، درمورد معاملات با ۶۶۰-۶۷۰ دلار به ازای هر تن cfr ویتنام برای کویل سیاه SAE1006 صحبت های زیادی در بازار وجود داشت.
یک معامله گر ویتنامی در تاریخ ۳۱ دسامبر به Fastmarkets گفت: “در هفته گذشته هیچ بحث واقعی در مورد کویل سیاه وارداتی نبوده است.” خریداران به Fastmarkets گفتند که علاقه زیادی به واردات کویل سیاه ندارند ، به ویژه پس از نوسانات اخیر در قیمت های آتی فولاد در چین. یک منبع خریدار در ویتنام در تاریخ ۳۱ دسامبر به Fastmarkets گفت: “بسیاری از تولید کنندگان محصولات گالوانیزه ترجیح می دهند منتظر روندهای شفاف قیمت باشند.”
*** واردات کویل سیاه آسیا
ارزیابی هفتگی Fastmarkets برای واردات کویل سیاه ویتنام ، که ضخامت آن به طور عمده ۲-۳ میلی متر است ، ۷۲۰-۷۲۵ دلار به ازای هر تن در روز پنجشنبه هفته گذشته بود که نسبت به هفته قبل بدون تغییر بود. اما از ۶۸۰-۶۹۰ دلار به ازای هر تن در ۱۸ دسامبر افزایش یافته بود. وضعیت مشابهی در آسیای شرقی مشهود بود. کارخانه های بزرگ تولید فولاد در ژاپن ، کره جنوبی و تایوان هیچ پیشنهادی را منتشر نمی کنند. ارزیابی هفتگی Fastmarkets برای قیمت وارداتی کویل سیاه فولادی ژاپن ، کره و تایوان در تاریخ ۳۱ دسامبر ۷۶۰ دلار به ازای هر تن بود که در مقایسه با هفته قبل بدون تغییر بود. این رقم در ۱۸ دسامبر ۷۰۰ دلار در هر تن بود.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
ثبت دیدگاه