جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت ×
× کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها

انتظار کاهشی برای خرید کویل فولادی روکش دار ترکیه

شناسه : 53255 24 مرداد 1400 - 12:00
خریداران کویل فولادی روکش دار با دیدن کاهش قیمت کویل نورد گرم و سرد ، ترجیح دادند خریدهای خود را به تاخیر بیندازند تا شاید قیمت کویل روکش دار هم کاهش یابد.
انتظار کاهشی برای خرید کویل فولادی روکش دار ترکیه
پ
پ

به گزارش آرتان پرس و به نقل از متال بولتن ، خریداران کویل فولادی روکش دار منتظر کاهش قیمت هستند و انتظار می رود پس از کاهش اخیر قیمت کویل های نورد سرد و گرم ، قیمت ها کاهش یابد.
علاوه بر کاهش قیمت کویل نورد سرد و گرم ، اکثر بازارهای صادراتی ترکیه طی هفته گذشته وارد فصل تعطیلات شده و تقاضا کم شده است.

*** قیمت های داخلی کویل فولادی روکش دار

ارزیابی هفتگی Fastmarkets برای قیمت کویل فولادی روکش دار گالوانیزه گرم ترکیه در روز جمعه ۱،۲۷۰-۱،۳۲۰ دلار در هر تن بود که از ۶ آگوست که ۱،۳۳۰-۱،۳۵۰ دلار در هر تن بود ، کاهش یافت. برآورد قیمت هفتگی Fastmarkets برای کویل فولادی رنگی ترکیه ، ۱،۳۹۰-۱،۴۱۰ دلار به ازای هر تن در روز جمعه بود که نسبت به هفته قبل تغییری نداشت. قیمت پیشنهادی برای کویل گالوانیزه رنگی ، در طول هفته ۱،۳۹۰-۱،۴۵۰ دلار برای هر تن گزارش شده است.

*** صادرات فولاد گالوانیزه

کویل گالوانیزه گرم صادراتی از ترکیه با قیمت ۱۳۰۰-۱۳۴۰ دلار در هر تن فوب در طول هفته ارائه شد. به دلیل فصل تعطیلات در بزرگ ترین بازارهای صادراتی این کشور ، هیچ معامله تناژ بالایی گزارش نشد. ارزیابی هفتگی Fastmarkets برای صادرات کویل گالوانیزه گرم ترکیه در ۱۳ آگوست ۱۳۲۰-۱۳۷۰ دلار در هر تن بود که از ۱۳۰۰-۱۳۳۰ دلار در تن ۶ آگوست افزایش یافت.

منبع: متال بولتن

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.