دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ 13 ربيع أول 1446 Monday, 16 September , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    مهر ۱۳۹۹
    ش ی د س چ پ ج
    « شهریور   آبان »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها

    صادرکنندگان صفحات فولادی چینی پیشنهادات خود را افزایش می دهند

    شناسه : 32653 24 مهر 1399 - 12:48 منبع : متال بولتن
    صادرکنندگان صفحات فولادی چینی پیشنهادهای خود را با توجه به افزایش قیمت داخلی علی رغم معاملات کم، افزایش دادند.
    صادرکنندگان صفحات فولادی چینی پیشنهادات خود را افزایش می دهند
    پ
    پ

    صادرکنندگان صفحات فولادی چینی پیشنهادهای خود را پس از هشت روز وقفه به مناسبت تعطیلات ملی کشور با توجه به افزایش قیمت داخلی علی رغم معاملات کم، افزایش دادند.

     

    *** صفحات فولادی چینی

    ارزیابی صورت گرفته برای محموله های صادراتی دسامبر در چین ۵۱۰-۵۱۵ دلار به ازای هر تن در هفته منتهی به ۱۳ اکتبر بود، که به اندازه ۵ دلار در هر تن افزایش یافته است. یک تاجر مستقر در ژجیانگ گفت که می تواند محموله ها را با قیمتی کمتر از ۵۱۰-۵۱۵ دلار به ازای هر تن فوب از کارخانه های بزرگ تأمین کند، علی رغم اینکه این هفته آنها به طور رسمی ۵۲۰-۵۳۰ دلار برای هر تن فوب درخواست می کنند.

    قبل از تعطیلات، کمترین قیمت قابل دستیابی ۵۰۵-۵۱۰ دلار در هر تن فوب بود. این افزایش در حالی رخ داده است که قیمت داخلی افزایش یافته است. همچنین ارزیابی هفتگی صورت گرفته برای ورق های فولادی داخلی در شرق چین ۳،۹۵۰-۴،۰۰۰ یوان (۵۸۷-۵۹۵ دلار) به ازای هر تن بود، که نسبت به ۳۰ سپتامبر ۳۰-۶۰ یوان افزایش یافته است.

    یک بازرگان در استان آنهویی گفت که فعالیت تجاری در بازار داخلی صفحات چین متوسط ​​است، اما فروشندگان اصرار داشتند در میان افزایش قیمت ها در بازار فولاد، پیشنهادات خود را افزایش دهند.

     

    *** ورق گرم

    ارزیابی روزانه صورت گرفته برای ورق گرم داخلی در شرق چین ۳،۹۲۰-۳،۹۴۰ یوان در هر تن بود، که به اندازه ۱۱۰ یوان در هر تن افزایش یافته است. یک منبع در شمال چین گفت:” ضعف دلار همچنین انگیزه تولیدکنندگان برای ارائه پیشنهادات صادراتی بود.”

     

    *** واحد پول چین

    در ۱۱ اکتبر ۶٫۶۹ یوان معادل ۱ دلار بود. اما روز بعد ۶٫۷۲ یوان به ۱ دلار رسید. کارخانه ای در شمال چین این هفته ۵۳۰ دلار برای هر تن فوب را برای صفحات فولادی خود درخواست می کند، که ۵ دلار در هر تن افزایش یافته است.

    کارخانه دیگری در شمال چین پیشنهادات ۵۲۰ دلاری هر تن فوب را صادر کرد، اگرچه تاجران انتظار دارند ۵۱۵ دلار هر تن فوب یک قیمت مناسب باشد. قبل از تعطیلات، شنیده شد که کارخانه ای محصولات خود را با قیمت ۵۱۰ دلار در هر تن فوب می فروشد. در هفته گذشته فعالیت تجاری صادراتی در چین اندک بود. پس از افزایش قیمت های اخیر، تعداد کمی از خریداران در آمریکای جنوبی پیشنهاد مناقصه دادند. تاجر دیگری مستقر در ژجیانگ گفت که او در مورد خریدی در فیلیپین با قیمت ۵۰۷-۵۱۰ دلار در هر تن فوب شنیده است. وی گفت که تعداد کمی از کارخانه ها مایل به فروش در این سطح هستند.

     

    منبع: متال بولتن

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.