شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    خرداد ۱۳۹۶
    ش ی د س چ پ ج
    « اردیبهشت   تیر »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها

    قیمتهای داخلی،واردات و صادرات کلاف گرم هند

    شناسه : 1219 10 خرداد 1396 - 9:36

    قیمتهای داخلی،واردات و صادرات کلاف گرم هند در هفته اخیر چونه بود؟ داخلی به نقل از متال بولتن تولید کنندگان کلاف گرم در هند قصد دارند قیمتهای داخلی خود را برای رقابت با واردات اواسط ماه JUNE تا ۱۰۰۰ روبل یا ۱۵ دلار کاهش دهند.منابع رسمی صنعت فولاد گزارش دادند حداقل ۱۰۰۰۰۰ تن کلاف گرم […]

    پ
    پ

    قیمتهای داخلی،واردات و صادرات کلاف گرم هند در هفته اخیر چونه بود؟

    داخلی

    به نقل از متال بولتن تولید کنندگان کلاف گرم در هند قصد دارند قیمتهای داخلی خود را برای رقابت با واردات اواسط ماه JUNE تا ۱۰۰۰ روبل یا ۱۵ دلار کاهش دهند.منابع رسمی صنعت فولاد گزارش دادند حداقل ۱۰۰۰۰۰ تن کلاف گرم از ژاپن ،کره جنوبی و چین تا اواسط ماه در بندر بمبیی تخلیه خواهد شد.
    فولادسازهای هندی درحال حاضر کلاف گرم را در بازار داخلی به قیمت ۳۵۵۰۰ تا ۳۶۰۰۰ روپیه (۵۴۹ تا۵۵۷ دلار)تحویل درب کارخانه می فروشند.

    واردات
    بیشتر سفارشهای وارداتی تحویل ماه JUNE به هند در ماه آوریل ثبت شده اند و قیمتهای کنونی وارداتی به هند در محدوده ۴۵۵ تا ۴۶۰ دلار CFR بندر بمبیی می باشد که به نظر می رسد برای بازار هند در شرایط کنونی کمی بالا باشد.یکی از وارد کنندگان کلاف گرم هند محموله هایی از کره و ژاپن به قیمت ۴۹۵ تا ۵۰۰ دلارCFR خریداری نموده است.قیمت نهایی واردات کلاف گرم از کره جنوبی و ژاپن با قیمت پایین تری نسبت به چینی ها برای هندی ها تمام می شود چرا که تعرفه واردات ۱۲.۵ درصدی به کلاف گرم این دو کشور اعمال نمی شود.

     صادرات
    از سوی دیگر هندی ها در صادرات کلاف گرم خود با چالشهایی مواجه هستند و به قیمت ۴۶۵ تا ۴۷۰ دلار FOB در هفته گذشته به فروش رسانده اند. فعالان بازار پیش بینی می کنند دراروپا با ورود مجدد روسیه و اوکراین به بازار کلاف گرم، هندی ها مجبور خواهند بود قیمتهای صادراتی خود را از سطوح مذکور نیز پایین تر بیاورند.

    استیل مارکت

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.