سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    آبان ۱۳۹۷
    ش ی د س چ پ ج
    « مهر   آذر »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    2627282930  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها

    کاهش قیمت واردات میلگرد در سنگاپور

    شناسه : 13918 30 آبان 1397 - 13:36

    قیمت واردات میلگرد در سنگاپور در هفته گذشته با توجه به انتظار برای عرضه بیشتر در بازار کاهش یافت.

    پ
    پ

    ارزیابی متال بولتن برای واردات میلگرد در جنوب شرقی آسیا که عمدتا محموله های فروخته شده به سنگاپور بود، ۵۲۰ الی ۵۳۰ دلار به ازای هر تن سی اف آر بود، که به اندازه ۵ الی ۱۰ دلار کاهش یافته است.

    کارخانه ها در ترکیه میلگرد را در هفته گذشته با قیمت ۵۳۰ تا ۵۴۰ دلار برای هر تن سی اف آر ارائه دادند، هفته گذشته قیمت آن ۵۴۰ تا ۵۴۵ دلار بود. میلگرد قطر نیز با قیمت ۵۲۰ دلار برای هر تن سی اف آر عرضه شد، در حالیکه میلگرد اوکراین با قیمت ۵۰۵ دلار عرضه شد. فروشنده ای گفت:” با این وجود، میلگردهای اوکراینی قطر بزرگی ندارند، بنابراین هر خریداری قادر به قبول چنین موادی نیست.”

    همچنین میلگرد چینی با قیمت ۵۶۰ دلار به ازای هر تن سی اف آر ارائه شد. اما منابع بازار اعلام کردند که این فروش در کوتاه مدت است و کارخانه های فولاد پیشنهادات خود را در قیمت ۵۶۵ الی ۵۸۰ دلار نگه خواهند داشت.

    کاربران نهایی قیمت ۵۰۰ دلار به ازای هر تن سی اف آر را پیشنهاد دادند، اما معامله گران گفتند که این پیشنهادات عملی نیستند. یک فروشنده در سنگاپور در روز جمعه ۱۶ نوامبر گفت: “کاربران نهایی ممکن است شروع به جستجو برای محموله های وارداتی در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ شوند، بنابراین ممکن است در هفته های آینده فعالیت خاصی داشته باشند.”

    شاخص میلگرد چینی هفته گذشته نزولی بود، در ۱۲ نوامبر از ۵۷۳.۷۵ دلار به ۵۶۳.۷۶ دلار در هر تن رسید. پیشنهادات صادراتی میلگرد بالاتر از محصولات دیگر مناطق بود و انتظار می رود که در هفته های آینده همچنان سقوط کند. کارخانه های چینی در هفته گذشته میلگرد را با قیمت ۵۶۵ الی ۵۸۰ دلار به ازای هر تن فوب عرضه کردند.

    در بازار مفتول در جنوب شرقی آسیا، فروشندگان مواد چینی را با قیمت کمتری عرضه کردند. این منجر به کاهش پیشنهاد خریداران شد. تجار مفتول را با قیمت ۵۵۰ دلار در هر تن سی اف آر ارائه دادند، در حالیکه هفته گذشته قیمت آن ۵۶۵ دلار بود.

    تاجری در فلیپین گفت:” خریداران شانس این را داشتند که با قیمت ۵۴۵ الی ۵۵۰ دلار در هر تن سی اف آر معامله کنند.”

    شرکت فورموسا ویتنام در تاریخ ۱۹ نوامبر، محصولات را با قیمت ۵۷۰ دلار در هر تن ارائه داد، که به اندازه ۱۵ دلار نسبت به ماه گذشته کاهش قیمت داشت.

    ارزیابی متال بولتن برای واردات مفتول در آسیای جنوب شرقی که به طور عمده مواد با کربن کم فروخته شده به فیلیپین و ویتنام بود، ۵۵۰ الی ۵۶۵ دلار در هر تن سی اف آر بود، هفته قبل قیمت آن ۵۶۵ الی ۵۸۰ دلار بود.

    منبع: متال بولتن

     

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.