جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    خرداد ۱۳۹۶
    ش ی د س چ پ ج
    « اردیبهشت   تیر »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها

    افزایش قیمت صادرات محصولات کویل نورد گرم و سرد کشورهای مستقل مشترک المناقع به دلیل افزایش قیمت های پیشنهادی از سوی کشور روسیه

    شناسه : 1662 22 خرداد 1396 - 6:12

    در طول هفته گذشته قیمت صادرات محصولات فولاد تخت کشورهای مستقل مشترک المنافع به دلیل افزایش قیمت های پیشنهادی از سوی کشور روسیه با وجود اینکه هنوز معامله ای انجام نشده است ، به آرامی افزایش یافت .

    پ
    پ

    به گفته منابع ،  در طول هفته گذشته قیمت صادرات محصولات فولاد تخت کشورهای مستقل مشترک المنافع به دلیل افزایش قیمت های پیشنهادی از سوی کشور روسیه با وجود اینکه هنوز معامله ای انجام نشده است ، به آرامی افزایش یافت .

    به نقل از یکی از تاجران خاورمیانه “تقاضا برای خرید فولاد تخت کشورهای مستقل مشترک المنافع ضعیف است و اما پایدار است”

    کویل نورد گرم

    در روز دوشنبه ۱۲ ژوئن ، ارزیابی متال بولتن برای صادرات کویل نورد گرم ۴۳۰  تا ۴۴۵ دلار بر تن فوب دریای سیاه بوده است که درمقایسه با قیمت های هفته گذشته ۴۳۰ تا ۴۴۰ دلار بر تن فوب دریای سیاه ،  5 دلار بر قیمت حداکثری پیشنهادی افزوده شده است.

    شرکت (Magnitogorsk Iron & Steel Works (MMK روسی قیمت هر تن کویل نورد گرم را با قیمت ۴۵۰ دلار فوب دریای سیاه به خاورمیانه و شمال افریقا (منا) پیشنهاد داد.

    مطابق با فعالان بازار ، قیمت های عملی برای کویل نورد گرم کشورهای مستقل مشترک المنافع (منطقه منا) و همچنین غرب افریقا گفته می شود که برابر با ۴۳۰ تا ۴۳۵ دلار بر تن فوب دریای سیاه میباشد.

    در ترکیه ، کشور روسیه  قیمت هر تن کویل نورد گرم را ۴۶۰ تا ۴۷۰ دلار سی اف ار پیشنهاد داد که معادل ۴۴۰ تا ۴۵۰ دلار بر تن فوب دریای سیاه می باشد .

    و قیمت پیشنهادی از سوی شرکت اوکراینی برای هر تن کویل نورد گرم برابر ۴۶۵ دلار سی اف ار بوده که برابر با ۴۴۵ دلار بر تن فوب دریای سیاه می باشد.

    کویل نورد سرد

    ارزیابی هفتگی متال بولتن برای صادرات کویل نورد سرد کشورهای مستقل مشترک المنافع برابر با ۴۸۰ تا ۵۰۰ دلار بر تن فوب دریای سیاه بوده که در مقیاسه با قیمت هفته گذشته ۵ دلار از حداکثر قیمت پیشنهادی داده شده بیشتر بوده است .

    که محموله ای ۵۰۰۰ تنی از کویل نورد سرد روسیه به منطقه منا با قیمت ۴۹۵ دلار بر تن فوب دریای سیاه فروخته شد.

    که شرکت روسی MMK قیمت ۵۰۰ دلار بر تن فوب دریای سیاه را به این منطقه پیشنهاد داده بود.

    و روسیه قیمت هر تن کویل نورد سرد را با قیمت ۵۳۵ دلار بر تن سی اف ار که معادل با ۵۱۵ دلار بر تن فوب دریای سیاه به کشور ترکیه پیشنهاد داد که همین محصولات مشابه را کشور اوکراین با قیمت ۵۳۰ دلار بر تن سی اف ار و یا معادل با ۵۱۰ دلار بر تن فوب دریای سیاه به مشتریان پیشنهاد داد.

    مطابق با گفته های منابع ، در همین شرایط مقداری از محصولات کویل نورد سرد از سوی کشورهای مستقل مشترک المنافع به غرب افریقا با قیمت ۴۸۰ تا ۴۸۵ دلار بر تن فوب دریای سیاه فروخته شد.

     و قیمت عملی برای محصولات کویل نورد سرد کشورهای مستقل مشترک المنافع ۴۶۰ تا ۴۹۰ دلار بر تن فوب دریای سیاه اعلام شده است .

    مطابق با گفته ی  یکی از معامله گران درگیر خرید وفروش محصولات  فولاد تخت کشورهای مستقل مشترک المنافع / افریقا به متال بولتن “مشتریان ما به انداره کافی محصولات دارند به گونه ای که خریداران تمایلی به خرید محصولات فولاد تخت از کشورهای مستقل مشترک المنافع را ندارند.”

    ستاره امیرپور کارشناس ارشد دانشگاه صنعتی شریف 

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.