چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ 20 ربيع ثاني 1446 Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    خرداد ۱۳۹۶
    ش ی د س چ پ ج
    « اردیبهشت   تیر »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها

    قیمت واردات کویل نورد گرم و گالوانیزه شده داغ به امریکای جنوبی به دلیل قیمت های پیشنهادی جدید ، افزایش یافت

    شناسه : 1870 26 خرداد 1396 - 11:22
    به دلیل قیمت های پیشنهادی بالاتر در این هفته از سوی کشور چین ، سبب شد تا قیمت واردات کویل نورد گرم و کویل کالوانیزه شده داغ در امریکای جنوبی افزایش یابد
    پ
    پ

    به دلیل قیمت های پیشنهادی بالاتر در این هفته از سوی کشور چین ، سبب شد تا قیمت واردات کویل نورد گرم و کویل کالوانیزه شده داغ در امریکای جنوبی افزایش یابد.

    به گفته یکی از تاجران برزیلی ” کارخانجات چینی قیمت های پیشنهادی خود را به آرامی افزایش داده اند .”و دیگر فولاد سازان منتظر هستند تا ببیند  قیمت های بالاتری برای فروش محصولات ارائه می شود یا خیر “

    و گزارش شده است که محصولات کویل نورد گرم چینی با قیمت ۴۷۰ تا ۴۸۰ دلار بر تن سی اف ار به برزیل فروخته شده است و به مقصد برزیل اراسال شده است که قیمت همین محصول در شیلی ۴۷۰ دلار بر تن سی اف ار و در کلومبیا ۴۷۵ دلار بر تن سی اف ار می باشد .

    در روز جمعه ۱۶ ژوئن، ارزیابی هفتگی متال بولتن برای واردات کویل نورد گرم به امریکای جنوبی ۴۷۰ تا ۴۷۵ دلار بر تن سی اف ار بوده است که در مقایسه با قیمت های پیشنهادی در هفته گذشته ۴۶۰ تا ۴۷۰ دلار بر تن سی اف ار ، با افزایش قیمت همراه بوده است.

    در همین شرایط کشور چین کویل گالوانیزه شده داغ را به قیمت ۵۷۵ تا ۵۸۰ دلار بر تن سی اف ار به کلومبیا پیشنهاد داد .

    در کشور برزیل قیمت کویل گالوانیزه شده داغ چینی ، ۶۰۰ دلار بر تن سی اف ار بوده است که به گفته منابع داخلی قیمت پیشنهادی بسیار بالا است.

    در روز جمعه ۱۶ ژوئن، ارزیابی هفتگی متال بولتن برای واردات کویل گالوانیزه شده داغ به امریکای جنوبی ، ۵۷۵ تا ۵۸۰ دلار بر تن سی اف ار بوده است که در مقایسه با قیمت های پیشنهادی پیشین ۵۶۰ تا ۵۷۵ دلار بر تن سی اف ار ، افزایش قیمت داشته است.

    و در شرایط بازه زمانی یکسان،  ارزیابی هفتگی متال بولتن برای واردات کویل نورد سرد به این منطقه ، ۴۹۵ تا ۵۰۵ دلار بر تن سی اف ار بوده است که در مقایسه با هفته پیش و قیمت پیشنهادی ۴۹۵ تا ۵۱۰ دلار بر تن سی اف ار ، افت بسیار ناچیزی داشته است .

    و به نقل از منبع بوگوت ، در کلومیبا این محصول با قیمت ۵۰۵ دلار بر تن سی اف ار معامله گردید به گونه ای که در گذشته قیمت پیشنهادی ۴۹۵ تا ۵۰۰ دلا بر تن سی اف ار به آنها پیشنهاد شده بود. و افزود” با کاهش تقاضا برای خرید محصولات کویل نورد سرد ، سبب شد تا کارخانجات  چینی معاملات خود را با قیمت پاییتن تر انجام دهند” “و ما نباید تغییرات قیمتی زیادی را در هفته اینده شاهد باشیم “

    ستاره امیرپور کارشناس ارشد دانشگاه صنعتی شریف 

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.