سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    شهریور ۱۳۹۸
    ش ی د س چ پ ج
    « مرداد   مهر »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها

    کاهش قیمت اکثر محصولات تخت فولادی ترکیه در انتظار بهبود تقاضا

    شناسه : 19095 10 شهریور 1398 - 6:11

    منابع مطلع در بازار گفتند که قیمت ورق گرم و ورق سرد ترکیه در هفته منتهی به ۲۹ اوت کاهش یافتند و تقاضا همچنان در سطح پایینی قرار دارد.

    خریداران می خواستند صبر کنند تا قیمت ها تا قبل از ثبت سفارش کاهش یابند، در حالی که تقاضای مصرف کنندگان هم چنان با توجه به تعطیلات تابستان ضعیف است.

    پ
    پ

    *** ورق گرم صادراتی ترکیه

    قیمت ورق گرم در بازار صادراتی ترکیه در هفته گذشته با توجه به پیشنهادات پایین کاهش یافت. ارزیابی هفتگی قیمت برای ورق گرم صادراتی ترکیه در محدوده ۴۸۰ تا ۴۹۰ دلار در هر تن فوب بود که نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است. ورق گرم صادراتی ترکیه با قیمت ۴۸۰ تا ۵۰۰ دلار در هر تن فوب ارائه شد، اما معامله ای در بازار شنیده نشد.

    *** قیمت های داخلی ترکیه

    ارزیابی هفتگی قیمت برای ورق گرم داخلی ترکیه در محدوده ۴۹۰ تا ۴۹۵ دلار در هر تن از تولیدات قبلی بود که در مقایسه با هفته گذشته کاهش یافته است. کارخانجات ترکیه ورق گرم را با قیمت ۴۹۰ تا ۵۰۰ دلار در هر تن از تولیدات قبلی برای تولیدات ماه اکتبر ارائه دادند و معاملاتی نیز با قیمت ۴۹۰ تا ۴۹۵ دلار در هر تن از تولیدات قبلی انجام شد.

    ورق سرد با قیمت ۵۸۰ تا ۵۹۰ دلار در هر تن از تولیدات قبلی در ترکیه عرضه شد که در مقایسه با هفته گذشته تغییری نکرده است. ارزیابی هفتگی قیمت برای ورق سرد داخلی ترکیه در محدوده ۵۸۰ تا ۵۹۰ دلار در هر تن از تولیدات قبلی بود که نسبت به هفته گذشته تغییری نکرده است.

    *** قیمت های وارداتی به ترکیه

    تامین کنندگان در روسیه و اوکراین ورق گرم را با قیمت ۴۸۰ تا ۴۸۵ دلار در هر تن CFR ترکیه ارائه دادند، در حالی که ورق گرم هند با قیمت ۴۷۵ دلار در هر تن CFR عرضه شد. یک معامله از اوکراین با قیمت ۴۶۵ دلار در هر تن CFR انجام شد. یکی از فعالان بازار قیمت ۴۶۰ تا ۴۷۰ دلار در هر تن CFR ترکیه را برای ورق گرم CIS پیشنهاد داد. ارزیابی هفتگی قیمت برای ورق گرم وارداتی به ترکیه در محدوده ۴۶۵ تا ۴۷۵ دلار در هر تن CFR بود که در مقایسه با هفته گذشته کاهش یافته است.

    ورق سرد پیشنهادی روسیه در محدوده ۵۴۰ تا ۵۴۵ دلار در هر تن CFR بود و قیمت اوکراین ۵۳۰ دلار در هر تن CFR بود. ارزیابی هفتگی قیمت برای ورق سرد وارداتی به ترکیه در محدوده ۵۳۰ تا ۵۴۰ دلار در هر تن CFR بود که نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است.

    منبع: متال بولتن

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.