جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    خرداد ۱۳۹۶
    ش ی د س چ پ ج
    « اردیبهشت   تیر »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها

    قیمت صادرات اسلب کشورهای مستقل مشترک المنافع به دلیل شرایط رقابتی و تقاضا کم برای خرید، افت کرد

    شناسه : 1952 29 خرداد 1396 - 8:16

     در یک هفته اخیر به دلیل شرایط رقابتی در بازار جهانی تولیید کنندگان کشورهای مستقل مشترک المنافع، قیمت های پیشنهادی خود را برای صادرات محصولات خود کاهش دادند

    پ
    پ

    .

    در روز دوشنبه ۱۹ ژوئن، طبق گفته های منابع به متال بولتن ، در یک هفته اخیر به دلیل شرایط رقابتی در بازار جهانی تولیید کنندگان کشورهای مستقل مشترک المنافع، قیمت های پیشنهادی خود را برای صادرات محصولات خود کاهش دادند.

    اخرین قیمت های پیشنهادی داده شده از سوی کشورهای مستقل مشترک المنافع حول و حوش ۳۹۰ دلار بر تن فوب دریای سیاه بوده است که در مقایسه با قیمت های ارائه شده در هفته پیش ۱۰ دلار بر تن فوب ، کاهش یافته است.

    ولی این کاهش قیمت کافی نبود زیرا برزیل و ایران قیمت های پیشنهادی کمتری را ارائه کردند.

    که هزینه حمل بار به ایتالیا ۱۵ تا ۲۰ دلار بر تن بوده است که معادل با  قیمت پیشنهادی ۴۰۵ تا ۴۱۰ دلار برتن سی اف ار از سوی کشورهای مستقل مشترک المنافع بوده است که برای خریداران این قیمت معقول نیست.

    اخرین قیمت های پیشنهادی ارائه شده برای محصولات نیمه تمام شده از سوی برزیل به ایتالیا  ۴۰۰ دلار بر تن سی اف ار بوده است و اخیرا یک محموله از اسلب با قیمت ۳۹۰ دلار بر تن سی اف از ایران به ایتالیا فروخته شده است.

    و قیمت قابل قبول و کاربردی برای محصولات کشورهای مستقل مشترک المنافع و مشتریان آنها در اروپا حدودا ۳۸۵ دلار بر تن فوب دریای سیاه بوده است.

     و در بازار ترکیه قیمت پیشنهادی برای محصولات اسلب از سوی کشورهای مستقل مشترک المنافع ۳۹۰ دلار بر تن فوب بوده است که معادل با ۴۰۵ دلار بر تن سی اف ار می باشد .

    به گفته منابع بازار، از نظر خریداران  قیمت های ارائه شده در مناقصه بسیار بالا بوده است و احتمالا قیمت ها به ۳۹۰ دلار بر تن سی اف ار خواهند رسید.

    و در این شرایط قیمت اسلب در برزیل ۳۹۵ دلار بر تن سی اف ار پیشنهاد شده است .

    و با این وجود قیمت های ارائه شده برای قراضه همچنان در مقایسه با قیمت های ارائه شه برای محصولات نیمه تمام شده پرطرفدار بوده است .

    تمایل خریداران ترکی برای خرید محصولات اسلب همچنان کاهش می یابد

    در روز ۱۹ ژوئن ، قیمت محصولات اسلب ۳۸۵ تا ۳۹۵ دلار بر تن فوب دریای سیاه پیشنهاد داده شده است که قیمت آن در مقایسه با هفته گذشته ۱۰ دلار بر تن کاهش یافته است.

    شنیده می شود که  محموله ای بزرگ از شمش بیلت  کشورهای مستقل مشترک المنافع با قیمت زیر ۴۰۰ دلار بر تن سی اف ار در دسترس است و میتواند از دریای سیاه به سوی اندونزی فرستاده شود. 

    منابع تخمین می زنند که هزینه حمل بار برای ۵۰ هزار تن از اسلب  دریای سیاه ۲۰ دلار بر تن و برای ۲۰ هزار تن هزینه بار ۳۰ دلار برتن می باشد.

    با این وجود ، در هفته گذشته به دلیل شرایط فصلی در این منطقه ، هیچ گونه معاملاتی در این راستا انجام نشده است و خریداران به دنبال خرید محصولات با قیمت ۳۹۰ تا ۳۹۵ دلار بر تن سی اف ار می باشند.

     

     

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.