چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ 20 ربيع ثاني 1446 Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    تیر ۱۳۹۶
    ش ی د س چ پ ج
    « خرداد   مرداد »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها

    بازار واردات محصولات فولاد تخت به ایران به دلیل افزایش قیمت های پیشنهادی ، آرام و در رکود است .

    شناسه : 2275 07 تیر 1396 - 7:52

    بارار واردات محصولات فولاد تخت به ایران حدود هفت روزی است که به دلیل عید فطر و پایان ماه رمضان در رکود است.

    پ
    پ

    بارار واردات محصولات فولاد تخت به ایران حدود هفت روزی است که به دلیل عید فطر و پایان ماه رمضان در رکود است.

    در بازه زمانی یکسان ، تامیین کنندگان محصولات فولاد تخت ، در قیمت های پیشنهادی خود تجدید نظر کردند و قیمت های بالاتری را به خریداران پیشنهاد دادند زیرا اینگونه فکر میکنند که پس از پایان تعطیلات در ایران و دیگر کشورهای خاورمیانه تقاضا برای خرید افزایش می یابد.

    کویل نورد گرم

    به گفته منابع به متال بولتن ، شرکت MMK روسی قیمت های پیشنهادی برای کویل نورد گرم را برای تحویل در ماه اگوست افزایش داد و قیمت ۴۴۲ تا ۴۴۴ دلار بر تن فوب استاراخان را پیشنهاد داد که این قیمت پیشنهادی ۶ تا ۹ دلار بر تن بیشتر از آخرین قیمت پیشنهادی در هفته گذشته و در ماه جولای است و هزینه حمل بار به شمال ایران ( بندر انزلی) ۱۵ تا ۱۶ دلار بر تن تخمین زده شده است.

    اخرین قیمت معاملاتی انجام شده در ماه جولای بین خریدار ایرانی  و شرکت MMK روسی ۴۳۳ دلار بر تن فوب استاراخان بوده است.

    و آخرین معاملات انجام شده برای کویل های قزاقزستان ۴۲۰ دلار بر تن فوب اکتائو بوده است که معادل با ۴۲۸ تا ۴۲۹ دلار بر تن سی اف ار بندر انزلی می باشد و تا کنون پیشنهاد قیمت جدیدی از این کارخانه به گوش نمیرسد .

    در روز چهارشنبه ۲۸ ژوئن ، ارزیابی هفتگی متال بولتن برای واردات کویل نورد گرم با ضخامت ۲ میلی متر به ایران ۴۳۰ تا ۴۶۰ دلار بر تن سی اف ار می باشد که در هفته گذشته قیمت پیشنهادی برای واردات به ایران ۴۳۰ تا ۴۴۵ دلار بر تن سی اف ار بوده است .

    کویل نورد سرد

    شرکت MMK  روسی قیمت های پیشنهادی خود برای کویل نورد سرد را برای ماه اگوست افزایش داد و قیمت ۵۱۷ دلار بر تن را به مشتریان ایرانی خود پیشنهاد داد که در مقایسه با گذشته ۶ تا ۱۷ دلار بر تن افزایش قیمت داشته است.

    و هیچ گونه معامله جدیدی با این قیمت پیشنهادی جدید برای ایران انجام نشده است.

    اخیرا ایران محموله ای از کویل نورد سرد قزاقزستان را با رنج قیمتی ۴۹۰ تا ۵۰۲ دلار بر تن فوب استاراخان خریداری کرده است. که بسته به حجم خریداری شده هزینه حمل بار متفاوت است و بین ۸ تا ۹ دلار بر تن از اکتائو به بندر انزلی تخمین زده شده است. ارزیابی هفتگی متال بولتن برای واردات کویل نورد سرد به ایران ۴۹۹ تا ۵۳۲ دلار بر تن سی اف ار بوده است که در مقایسه با قیمت های پیشنهادی در هفته گذشته ۴۹۹ تا ۵۱۰ دلار بر تن سی اف ار ، افزایش قیمت چشمگیری داشته است.

    کویل گالوانیزه داغ

     قیمت وارداتی کویل گالوانیزه داغ به ایران به دلیل قیمت های پیشنهادی بالا از سوی کشور چین ، افزایش یافته است .

    قیمت پیشنهادی برای کویل گالوانیزه داغ با ضخامت ۱ میلی متر و حاوی پوشش روی  از سوی کشور چین به کشور ایران ۴۹۰ تا ۵۰۰ دلار بر تن سی اف ار بوده است .

    که در همین شرایط ، موادی مشابه از قزاقستان و روسیه با قیمت ۶۰۵ دلار برتن فوب دریای کاسپین پیشنهاد داده شده است. که قیمت های پیشنهادی معادل با ۶۱۳ تا ۶۱۴ و ۶۲۰ تا ۶۲۱ دلار بر تن سی اف ار انزلی می باشد  که در هفته گذشته هیچ گونه معامله جدیدی در این راستا شنیده نشده است.

    ارزیابی هفتگی متال بولتن برای واردات کویل گالوانیزه داغ به ایران ،  590 تا ۶۰۰دلار بر تن سی اف ار می باشد که ۳۵ تا ۴۴ دلار بر تن افزایش یافته است. 

    ستاره امیرپور کارشناس ارشد دانشگاه صنعتی شریف 

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.