چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ 20 ربيع ثاني 1446 Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    دی ۱۳۹۷
    ش ی د س چ پ ج
    « آذر   بهمن »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها

    آتیه ی حفظ قدرت بازارفولاد در گرو انتخاب مواد خام

    شناسه : 15070 27 دی 1397 - 7:51

    معاملات آتی چین در روز پنج شنبه ۱۷ ژانویه در سطح بازار، که با قراردادهای فولادی بسته شد، یک روز زودتر قدرت مندانه آغاز شد.

    پ
    پ

    قیمت های معاملات بسته شده برای آینده – جلسه صبح

    بورس آتی شانگهای   
    قیمت احتمالی میلگرد: ۳،۵۵۷ یوان (۵۲۶ دلار) در هر تن، تا ۵ یوان افزایش برای هر تن
    قیمت احتمالی کویل نورد گرم: ۳،۴۶۴ یوان برای هر تن، تا ۱۶ یوان افزایش برای هر تن

    بورس آتی کالای دالیان
    قیمت احتمالی سنگ آهن: ۵۱۳ یوان در هر تن، تا ۱ یوان افزایش در هر تن
    قیمت احتمالی زغال سنگ کک: ۱،۲۳۲ یوان برای هر تن، تا ۷.۵۰ یوان افزایش برای هر تن
    قیمت احتمالیکک: ۲،۰۳۶ یوان برای هر تن، تا ۴.۵۰ یوان افزایش برای هر تن

    مواد خام
    منابع موجود در بازار بیان کرده اند:

    سنگ آهن جهانی، ۱۷۰،۰۰۰ تن ۶۲٪ Fe Pilbara مخلوط خاک، ارائه شده در ماه مارس به طور متوسط ​​ ۶۲٪ Fe با حق بیمه ۲ دلار برای هر تن، laycan 1-20 .

    سنگ معدن جهانی، ۱۷۰،۰۰۰ تن ۶۲٪ Fe Pilbara Blending مخلوط، که در ماه مارس با ۶۲٪ شاخص Fe و با حق بیمه ۲.۳۰ دلار برای هر تن، ارائه می شود.

    شاخص سنگ آهن Fast MARKETS MB 62٪ در روز چهارشنبه ۷۴.۳۱ دلار به ازاء هر تن از چین بود و از سه شنبه ۰.۵۳ دلار به ازای هر تن صعود داشت.

    شاخص MB FOB Australia Premium Hard کک ذغال سنگ ۰.۸۷ دلار در هر روز در روز به ۱۹۰.۲۷ دلار در هر تن رسید.

     

    اخبار بازار کلیدی
    فروش خودرو چینی در سال گذشته برای اولین بار از دهه ۱۹۹۰ کاهش را تجربه کرد، که این موضوع انتظارات تقاضای فولاد در سال ۲۰۱۹ را کاهش می دهد، اگر چه برخی در بازار فکر می کنند که هنوز هم فرصت سودآوری برای تولید کنندگان فولاد است. بر اساس آمار انجمن صنایع خودروسازی چین (CAAM)، فروش در سال گذشته ۲۸.۱ میلیون دستگاه کاهش یافته است که ۲.۸ درصد از سال ۲۰۱۷ فروخته شده است. قیمت فولاد ضد زنگ داخلی چین در هفته سوم در مقایسه با تقاضای نرم و پایین عرضه پیش از سال نو چینی، تغییری نکرده است. ارزیابی قیمت Fastmarkets MB برای معیار کویل نورد سرد ۳۰۴  ضد زنگ در بازار عمده Wuxi 14،۲۰۰-۱۴،۸۰۰ یوان برای هر تن بود که شامل مالیات بر ارزش افزوده برای هفته که به پایان رسید چهارشنبه، بدون تغییر نسبت به یک هفته قبل بود.

    قیمت واردات فولاد ضد زنگ در شرق آسیا در طی هفته گذشته افزایش یافته است و تقاضا و هزینه نیکل بهبود یافته است، در حالی که بحث در مورد برنامه های عمده آسیا در اندونزی برای کاهش عرضه فولاد ضد زنگ به تایوان نیز مطرح است. ارزیابی قیمت واردات Fastmarkets MB برای کویل نورد سرد ۳۰۴  ضد زنگ ۲ میلی متری در شرق آسیا برای هفته ای که به پایان رسید روز چهارشنبه ۱.۸۸۰-۱.۹۷۰ دلار بود که از یک هفته پیش  ۱۰ دلار افزایش داشت. ارزیابی قیمت واردات ۳۰۴ سیم کربن نورد گرم از جنس استنلس استیل در همان منطقه به ترتیب ۱۷۶۰ تا ۱۸۳۰ دلار برای هر تن سی آی فون در همان دوره بود که با افزایش ۱۰ دلار در هر تن در هفته افزایش یافت. شاخص MB FOB China Rebar در روز چهارشنبه ۴۸۷.۵۰ دلار به ازاء هر تن بود که از روز سه شنبه ۰.۵۰ دلار به ازای هر تن کاهش یافته بود. شاخص MB FOB China HRC در همین روز با کاهش ۰.۲۱ دلاری به ازای هر تن به ۴۸۰.۴۲ دلار در هر تن رسید.

     

    منبع: متال بولتن

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.