جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت ×
× کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها

کاهش واردات مواد اولیه فولادی ایالات متحده در ماه آوریل در مقایسه با ماه مارس

شناسه : 49403 24 خرداد 1400 - 12:00
واردات مواد اولیه ایالات متحده به ویژه آهن احیای مستقیم کاهش یافت.
کاهش واردات مواد اولیه فولادی ایالات متحده در ماه آوریل در مقایسه با ماه مارس
پ
پ

واردات مواد اولیه فولادی به ایالات متحده در ماه آوریل ۱۴٫۵۶ درصد کاهش یافت که دلیل آن کاهش واردات آهن احیای مستقیم (DRI) بود.

واردات مواد اولیه در ماه آوریل ۹۰۱،۸۲۵ تن در مقایسه با ۱٫۰۶ میلیون تن در مارس و ۸۵۱،۰۲۸ تن در ماه فوریه بوده است. واردات قراضه آهن با کاهش ۹٫۹۲٪ نسبت به مارس به ۳۰۴،۴۸۳ تن در ماه آوریل و با افزایش ۱۰٫۷۶٪ نسبت به مارس به ۳۰۵،۱۹۳ تن در ماه فوریه رسید. واردات قراضه آهنی از بزرگترین تامین کننده کانادا در ایالات متحده با ۲۸٫۵۹٪ کاهش به ۱۵۳،۷۲۲ تن رسید. واردات آهن خام با افزایش ۲٫۹۱ درصدی نسبت به ماه قبل ، از ۴۶۲،۷۲۷ تن در مارس به ۴۷۶۱۹۸ تن رسید. بازار شیکاگو در ماه مارس ، برای رزرو تناژ وارداتی آوریل ، ۷۰ دلار در هر بشکه را هدف گذاری کرد. واردات DRI با بیش از ۵۰ درصد کاهش به ۱۲۱۱۴۴ تن در ماه آوریل از ۲۵۴،۷۹۸ تن در مارس رسید.

*** واردات آهن احیای مستقیم ایالات متحده

واردات DRI به عنوان یکی از مواد اولیه ایالات متحده در ماه مارس ۱۲۴٫۷۵٪ افزایش یافت. شرایط نامساعد آب و هوایی در ماه فوریه در ایالات متحده همچنان بر قیمت قراضه در ماه مارس تأثیر می گذارد. با این وجود ، کل واردات مواد اولیه آمریکا برای چهار ماه اول ۲۰۲۱ با ۱۳٫۲۳٪ افزایش به ۳٫۵۷ میلیون تن از ۳٫۱۵ میلیون تن در دوره مربوط به سال ۲۰۲۰ رسیده است. واردات آهن قراضه با ۳۰٫۵۸٪ افزایش به ۱٫۲۱ میلیون تن از ۹۲۷٫۳۹۴ تن در ژانویه – آوریل ۲۰۲۰ رسیده است. واردات آهن خام آمریکا با کاهش ۲٫۵۲ درصدی روبرو شده است. ارزیابی Fastmarkets برای آهن خام اوکراین در مارس با قیمت ۵۷۰-۶۰۰ دلار به ازای هر تن اعلام شد ، در حالی که در ابتدای همان ماه ۵۵۰-۵۸۰ دلار به ازای هر تن بود. این قیمت آخرین بار در روز دوشنبه ۷ ژوئن ۶۸۵-۷۱۰ دلار به ازای هر تن ارزیابی شد.

منبع: متال بولتن

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.