چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ 20 ربيع ثاني 1446 Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    خرداد ۱۴۰۲
    ش ی د س چ پ ج
    « اردیبهشت   تیر »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    آرتان پرس گزارش می دهد:

    کاهش تولید کویل نورد گرم فولادی چین

    شناسه : 76728 24 خرداد 1402 - 13:00
    با توجه به داده های منتشر شده، کارخانه های تولید کننده کویل نورد گرم فولادی چین قصد دارند تولید خود را در ماه ژوئن کاهش دهند و نسبت به تقاضای داخلی بدبین هستند.
    کاهش تولید کویل نورد گرم فولادی چین
    پ
    پ

    با توجه به داده های منتشر شده، کارخانه های تولید کننده کویل نورد گرم فولادی چین قصد دارند تولید خود را در ماه ژوئن کاهش دهند و نسبت به تقاضای داخلی بدبین هستند.

    * بررسی میزان تولید کویل نورد گرم فولادی چین

    به گزارش آرتان پرس، بر اساس آخرین داده های به دست آمده، میزان تولید برنامه ریزی شده برای ۳۹ کارخانه تولید کننده کویل نورد گرم فولادی چین در ژوئن ۲۰۲۳ حدود ۱۴.۸۱ میلیون تن است. این در حالی است که میزان تولید برنامه ریزی شده برای کویل نورد گرم فولادی چین در ژوئن ۲۰۲۳ با کاهش ۱۳۷۳۰۰ تنی یا ۰.۹۲ درصدی نسبت به تولید واقعی در ماه می همراه خواهد بود.

    بررسی ها نشان می دهد میانگین تولید روزانه برنامه ریزی شده کویل نورد گرم فولادی چین در ماه ژوئن حدود ۴۹۳۷۰۰ تن گزارش شده است. این در حالی است که میزان تولید روزانه این محصول در ماه ژوئن در مقایسه با تولید روزانه واقعی در ماه می ۱۱۵۰۰ تن یا ۲.۳۸ درصد افزایش یافته است.

    در این میان معامله گران گزارش دادند فروش داخلی برنامه ریزی شده برای کویل نورد گرم فولادی چین در ماه ژوئن ۱۴.۲۱ میلیون تن اعلام شده است که ۰.۶۷ درصد کمتر از فروش واقعی در ماه می است.

    به نقل از چندین منبع خبری، میانگین روزانه برنامه ریزی شده برای فروش داخلی کویل نورد گرم فولادی چین در ماه ژوئن ۲۰۲۳ حدود ۴۷۳۹۰۰ میلیون تن گزارش شده است. این در حالی است که با توجه به بررسی های انجام شده، میانگین روزانه مورد انتظار برای فروش داخلی کویل نورد گرم فولادی چین در ماه ژوئن حدود ۲.۶۴ درصد از میانگین روزانه واقعی فروش در ماه می بیشتر است.

    به نقل از برخی تاجران، در پایان ماه می، شایعاتی مبنی بر اینکه چین سیاست‌ های محرک اقتصادی را معرفی خواهد کرد و بحران بدهی ایالات متحده به طور موقت حل شده است، قیمت کویل نورد گرم فولادی را به سمت بازگشت سوق داد و مصرف کننده نهایی تمایل بیشتری به ثبت سفارش‌ها پیدا کردند.

     فعالان بازار اعلام کردند قیمت ‌های پایین‌ تر کک نیز سود کارخانه‌ های فولادی را بهبود بخشید، به طوری که اکثر کارخانه‌ های کویل نورد گرم فولادی سودهای ۱۰۰ تا ۲۰۰ یوان در هر تن را برای این محصول گزارش کردند.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.