چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ 20 ربيع ثاني 1446 Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    خرداد ۱۴۰۲
    ش ی د س چ پ ج
    « اردیبهشت   تیر »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    آرتان پرس گزارش می دهد:

    افزایش تولید میلگرد فولادی چین

    شناسه : 76798 24 خرداد 1402 - 16:00
    کارخانه های فولاد چین در نظر دارند در ماه ژوئن میزان تولید کلاف میلگرد را به نفع میلگرد کاهش دهند زیرا ساخت و ساز ضعیف خانه به تقاضای کلاف میلگرد فولادی آسیب زده است.
    افزایش تولید میلگرد فولادی چین
    پ
    پ

    کارخانه های فولاد چین در نظر دارند در ماه ژوئن میزان تولید کلاف میلگرد را به نفع میلگرد کاهش دهند زیرا ساخت و ساز ضعیف خانه به تقاضای کلاف میلگرد فولادی آسیب زده است.

    * بررسی میزان تولید میلگرد فولادی چین

    به گزارش آرتان پرس، بررسی ۵۶ کارخانه کلیدی فولاد در چین نشان داد که میزان تولید میلگرد فولادی برنامه ریزی شده آنها در ماه ژوئن ۱۱.۳۴ میلیون تن است که در مقایسه با تولید واقعی در ماه می ۱۴۰۵۰۰ تن یا ۱.۲۵ درصد افزایش داشته است.

    فعالان بازار در روز سه شنبه (۱۳ ژوئن) اعلام کردند میزان تولید کلاف میلگرد برنامه ریزی شده در ماه ژوئن  توسط کارخانه های فولادی چین حدود ۳.۵۹ میلیون تن است که در مقایسه با تولید واقعی در ماه می ۲۱۸۵۰۰ تن یا ۵.۷۳ درصد کاهش داشته است.

    به نقل از چندین منبع خبری، سود کارخانه های فولادی مستقر در چین در اوایل ماه ژوئن ۲۰۲۳ پس از افزایش قیمت میلگرد فولادی بهبود یافت. بررسی ها نشان می دهد میزان زیان حاصل از تولید میلگرد فولادی در چین بین ۰ تا ۱۰۰ یوان در هر تن و میزان سود بدست آمده حدود ۰ تا ۲۰۰ یوان در هر تن بود.

    در این میان معامله گران گزارش دادند با وجود تقاضای ضعیف در خارج از فصل، اکثر کارخانه‌ های فولادی تولید کننده میلگرد به دلیل موجودی کم و سود مناسب، برنامه‌ ای برای کاهش تولید در ماه ژوئن ندارند.

    همچنین تحلیل گران بازار اعلام کردند بسیاری از کارخانه های فولادسازی مستقر در چین قصد دارند تولید کلاف میلگرد فولادی را در ژوئن به نفع میلگرد کاهش دهند.

    به نقل از برخی تاجران، تقاضای کلاف میلگرد فولادی به دلیل کاهش تقاضای ساخت خانه در سال ۲۰۲۳ نسبت به سال های گذشته ضعیف تر است، در حالی که تقاضای میلگرد فولادی به لطف حمایت بخش زیرساخت کمی بهتر بوده است.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.