چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ 20 ربيع ثاني 1446 Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    خرداد ۱۴۰۲
    ش ی د س چ پ ج
    « اردیبهشت   تیر »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    آرتان پرس گزارش می دهد:

    افزایش نرخ بهره برداری از ظرفیت معادن سنگ آهن چین

    شناسه : 76943 30 خرداد 1402 - 11:00
    با توجه به داده های منتشر شده، نرخ بهره برداری از ظرفیت معادن سنگ آهن چین در ماه ژوئن بیشتر می شود زیرا از سرگیری تولید با تأثیر منفی بررسی های ایمنی مقابله می کند.
    افزایش نرخ بهره برداری از ظرفیت معادن سنگ آهن چین
    پ
    پ

    با توجه به داده های منتشر شده، نرخ بهره برداری از ظرفیت معادن سنگ آهن چین در ماه ژوئن بیشتر می شود زیرا از سرگیری تولید با تأثیر منفی بررسی های ایمنی مقابله می کند.

    * بررسی میزان نرخ بهره برداری از ظرفیت معادن سنگ آهن چین

    به گزارش آرتان پرس، میانگین نرخ بهره برداری از ظرفیت معادن سنگ آهن داخلی چین در ماه می ۲۰۲۳ به ۵۵.۸ درصد رسید. این در حالی است که میانگین نرخ بهره برداری در ماه می ۲۰۲۳ حدود ۱.۱ درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافته است.

    فعالان بازار در روز یک شنبه (۱۸ ژوئن) اعلام کردند میزان تولید کنسانتره سنگ آهن چین در ماه می ۲۰۲۳ به ۲۱.۲۸ میلیون تن رسید. این در حالی است که میزان تولید کنسانتره سنگ آهن چین در ماه می حدود ۱.۰۹ میلیون تن نسبت به ماه بل افزایش یافت.

    به نقل از برخی منابع خبری، نرخ بهره ‌برداری بالاتر از ظرفیت معادن سنگ آهن داخلی چین عمدتاً توسط چهار عامل هدایت می‌ شود. عامل اول افزایش فعالیت ‌های معدنی در برخی مناطق، مانند مغولستان داخلی، لیائونینگ، و هبی، پس از بازیابی مواد منفجره بوده است. عامل دوم این بود که برخی معادن پس از ایجاد اختلال در اصلاحات حفاظت از محیط زیست یا بررسی های ایمنی، تولید خود را از سر گرفتند یا افزایش دادند. عامل سوم تمایل به خرید بیشتر کارخانجات فولاد پس از کاهش قیمت سنگ آهن در ماه می بود که معادن را به سمت افزایش تولید سوق داد. عامل چهارم نیز افزایش راندمان تولید برخی از کارخانه های فرآوری پس از تحول تکنولوژیکی بوده است.

    در این میان معامله گران گزارش دادند نرخ بهره برداری از ظرفیت معادن سنگ آهن داخلی چین همچنان پتانسیل صعودی در ماه ژوئن دارد. در نتیجه بررسی ها نشان می دهد معادن انگیزه بیشتری برای تولید در این ماه خواهند داشت و روی افزایش قیمت سنگ آهن پس از افت شدید در ماه می شرط بندی خواهند کرد.

    همچنین تحلیل گران بازار اعلام کردند برخی از معادن سنگ آهن در چین پس از اینکه زودتر تحت تأثیر حادثه های محیطی قرار گرفتند، تولید خود را از سر خواهند گرفت و معادنی که ماه گذشته از سر گرفته بودند، در این ماه تولید خود را افزایش خواهند داد. با این حال بررسی ها نشان می دهد نرخ بهره برداری از ظرفیت برخی معادن سنگ آهن چین ممکن است به دلیل بررسی های ایمنی منظم کاهش یابد.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.