سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    تیر ۱۴۰۲
    ش ی د س چ پ ج
    « خرداد   مرداد »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    آرتان پرس گزارش می دهد:

    کاهش عرضه زغال کک در چین

    شناسه : 77198 06 تیر 1402 - 14:00
    با توجه به نوسان موجود در بازار و کاهش ذخایر کارخانه ها، عرضه زغال کک در چین با کاهش همراه شد و کارخانه ها منتظر افزایش قیمت بودند.
    کاهش عرضه زغال کک در چین
    پ
    پ

    با توجه به نوسان موجود در بازار و کاهش ذخایر کارخانه ها، عرضه زغال کک در چین با کاهش همراه شد و کارخانه ها منتظر افزایش قیمت بودند.

    * بررسی عرضه زغال کک در چین

    به گزارش آرتان پرس، در بازار زغال‌ کک‌ که متاثر از حادثه ایمنی در لولیانگ بود، تمام معادن زغال ‌سنگ تولید و ساخت و ساز در شانشی یک بازرسی ایمنی یک ماهه انجام خواهند داد و ممکن است عرضه زغال کک محدود شود.

    فعالان بازار در روز یکشنبه (۲۵ ژوئن) اعلام کردند افزایش تقاضا از سوی کارخانه‌ های کک باعث شد شرکت ‌های زغال ‌سنگ به راحتی محموله های خود را ارسال کنند. بنابراین بررسی ها نشان می دهد ذخایر زغال سنگ با کیفیت بالا در برخی مناطق پایین بود و ممکن است انتظار افزایش عرضه برای این محصول وجود داشته باشد.

    به نقل از چندین منبع خبری، در بازار کک، گروه شیمیایی زغال سنگ Yuantong مغولستان داخلی که متحمل ضررهای زیادی شده بود، قیمت کک را ۱۰۰ یوان در هر تن افزایش داد. بررسی ها نشان می دهد شرکت Risun Marketing Ltd از ساعت ۰:۰۰ روز ۲۱ ژوئن قیمت کک مرطوب را ۵۰ یوان در هر تن و قیمت کک خشک را ۶۰ یوان در هر تن افزایش داد. باید توجه داشت که دور اول افزایش قیمت برای این محصول آغاز شده است.

    در این میان معامله گران گزارش دادند در سمت عرضه، حمایت هزینه از قیمت کک تقویت شد، اما این امر همچنین منجر به فشار نزولی بر سود کارخانه ‌های کک شده است. بررسی ها نشان می دهد از آنجا که کارخانه‌ های کک محموله‌ های نسبتاً کمتری در انبارهای خود داشتند و ذخایر کک در بسیاری از نقاط کم بود، بنابراین برخی از کارخانه های کک تمایلی به فروش نداشتند و منتظر افزایش قیمت بودند.

    همچنین تحلیل گران بازار اعلام کردند در سمت تقاضا، قیمت فولاد به افزایش خود ادامه داد و سود کارخانه های فولادی به سرعت بهبود یافت. بررسی ها نشان می دهد تولید آهن خام در این کشور افزایش یافت و تقاضا برای کک نیز رشد کرد.

    فعالان بازار در روز یکشنبه (۲۵ ژوئن) اعلام کردند در مجموع، تقاضای قوی از سوی کارخانه های فولادسازی، کارخانه های کک را به سمت بهبود محموله های خود سوق داد. بررسی ها نشان می دهد قیمت زغال کک روند بالاتری داشت و بازار کک دارای شرایط مناسبی بود. به نقل از چندین منبع خبری، انتظار می رود که بازار کک در کوتاه مدت در نوسان باشد.  

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.