چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ 20 ربيع ثاني 1446 Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    تیر ۱۴۰۲
    ش ی د س چ پ ج
    « خرداد   مرداد »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    آرتان پرس گزارش می دهد:

    ادامه فعالیت در بازارهای زغال کک چین

    شناسه : 77243 07 تیر 1402 - 14:00
    با توجه به داده های منتشر شده، فعالیت در بازارهای زغال کک چین که برای اصلاح تعطیل شده بود، ادامه یافت و میزان عرضه در بازار با رشد همراه شد.
    ادامه فعالیت در بازارهای زغال کک چین
    پ
    پ

    با توجه به داده های منتشر شده، فعالیت در بازارهای زغال کک چین که برای اصلاح تعطیل شده بود، ادامه یافت و میزان عرضه در بازار با رشد همراه شد.

    * بررسی بازار زغال کک چین

    به گزارش آرتان پرس، معادن زغال کک مستقر در چین که به دلیل حوادث ایمنی برای اصلاح تعطیل شده بودند یکی پس از دیگری تولید را از سر گرفتند و عرضه در بازار به آرامی بهبود یافت.

    فعالان بازار در روز سه شنبه (۲۷ ژوئن) اعلام کردند محموله های کلی معادن زغال کک فعلا پاسخگوی نیاز بازار بوده و  فشار موجودی زیاد نمی باشد. بررسی ها نشان می دهد به جز برخی از معادن زغال سنگ که در تعدیل قیمت ها کند هستند، مواردی از افزایش تکمیلی وجود دارد و قیمت اکثر معادن زغال سنگ ثابت می باشد.

    در این میان معامله گران گزارش دادند اخیرا قیمت معاملات حراج آنلاین معادن زغال سنگ مختلط شده و پدیده حراج های فروش نرفته دوباره افزایش یافته و شتاب ادامه افزایش قیمت در بازار زغال کک سرکوب شده است.

    به نقل از چندین منبع خبری، در سمت عرضه، کارخانه کک سازی همچنان تولید معمولی خود را حفظ کرده و در صورت بهبود تقاضا، دچار کمبود موجودی خواهد داشت.

    همچنین تحلیل گران بازار اعلام کردند در سمت تقاضا، خروجی آهن مذاب در کارخانه های فولاد همچنان بالا بوده و تقاضا برای کک قابل قبول می باشد. با این حال بررسی ها نشان می دهد کاهش اخیر قیمت فولاد منجر به ضعیف شدن معاملات کلی بازار شده است.

    علاوه بر این فعالان بازار اعلام کردند بازار فولاد در فصل خارج از مصرف قرار دارد و تقاضای پایانه ها کمتر از حد انتظار می باشد. در نتیجه این امر باعث شده جو بازار ضعیف شود.

    فعالان بازار اعلام کردند در مجموع با افت شدید بازار معاملات آتی، تضعیف قیمت فولاد و افزایش و کاهش قیمت برخی از محموله های زغال کک، شرکت‌ های تولید کننده زغال کک همچنان در وضعیت غیر قابل پیش بینی قرار دارند و افزایش کوتاه مدت قیمت کک برای دور اول سخت ‌تر می باشد.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.