چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ 20 ربيع ثاني 1446 Wednesday, 23 October , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    تیر ۱۴۰۲
    ش ی د س چ پ ج
    « خرداد   مرداد »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    آرتان پرس گزارش می دهد:

    نوسان قیمت میلگرد فولادی چین در بازار معاملات آتی

    شناسه : 77379 13 تیر 1402 - 14:00
    با توجه به داده های منتشر شده، قیمت میلگرد فولادی چین در بازار معاملات آتی در محدوده وسیعی با اختلاف 50 یوان بین نقاط بالا و پایین نوسان داشت.
    نوسان قیمت میلگرد فولادی چین در بازار معاملات آتی
    پ
    پ

    با توجه به داده های منتشر شده، قیمت میلگرد فولادی چین در بازار معاملات آتی در محدوده وسیعی با اختلاف ۵۰ یوان بین نقاط بالا و پایین نوسان داشت.

    * بررسی قیمت میلگرد فولادی چین

    به گزارش آرتان پرس، قیمت میلگرد فولادی چین در بازار معاملات آتی در محدوده وسیعی با اختلاف ۵۰ یوان بین نقاط بالا و پایین در نوسان بود و در روز دوشنبه (۳ ژوئیه) با قیمت ۳۷۳۱ یوان در هر تن بسته شد که نسبت به روز قبل بدون تغییر بود.

    فعالان بازار در روز دوشنبه (۳ ژوئیه) اعلام کردند در سمت عرضه، میزان تولید میلگرد فولادی در کارخانه‌ های فولاد کوره بلند مستقر در چین افزایش یافت. این در حالی است که کارخانه ‌های فولاد کوره قوس الکتریکی به دلیل سود ضعیف و عرضه ناکافی قراضه فولادی، تمایل کمی برای از سرگیری فعالیت نشان دادند.

    به نقل از چندین منبع خبری، عرضه کلی میلگرد فولادی در چین در ماه ژوئن عمدتاً ثابت بود. بررسی ها نشان می دهد در سمت تقاضا، جو بازار بدون خبر خوب تضعیف شد. با این حال باید توجه داشت که برخی از تقاضاهای سفته بازی در بازار بی ثبات باقی ماند. بررسی ها نشان می دهد بیشتر خریدها در بازار پایانه ها با هدف پاسخگویی به تقاضای سفت و سخت انجام شده است و معاملات کلی ضعیف به نظر می رسد.

    در این میان معامله گران در روز دوشنبه (۳ ژوئیه) گزارش دادند با توجه به پیگیری‌ های انجام شده در بازار مواد خام، تمایل کارخانه ‌های فولادی مستقر در چین برای تکمیل ذخایر کک پایین بود و میزان صادرات سنگ آهن در ماه ژوئن اندکی کاهش یافت. همچنین بررسی ها نشان می دهد  با توجه عملیات سطح بالا از آهن مذاب، پایه سنگ آهن در کشور چین نسبتا قوی بوده است.

    همچنین تحلیل گران بازار اعلام کردند برای کالاهای نهایی، سود کارخانه‌ های فولاد کمی احیا شد و عرضه میلگرد فولادی ممکن است ثابت باشد و تقاضا در پایانه‌ ها کم بوده است. بررسی ها نشان می دهد در مجموع، موجودی فعلی میلگرد فولادی در چین هنوز می تواند در سطح پایینی نگه داشته شود و تضاد بین عرضه و تقاضا هنوز برجسته نیست. در نتیجه باید توجه داشت که قیمت فولاد ممکن است در آینده نزدیک در نوسان باقی بماند.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.