جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ 20 محرم 1446 Friday, 26 July , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    تیر ۱۴۰۲
    ش ی د س چ پ ج
    « خرداد   مرداد »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    آرتان پرس گزارش می دهد:

    کاهش صادرات کویل نورد گرم فولادی ترکیه

    شناسه : 77596 22 تیر 1402 - 10:00
    با توجه به داده های منتشر شده، میزان صادرات کویل نورد گرم فولادی ترکیه در ژانویه تا می 2023 حدود 32.8 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافت.
    کاهش صادرات کویل نورد گرم فولادی ترکیه
    پ
    پ

    با توجه به داده های منتشر شده، میزان صادرات کویل نورد گرم فولادی ترکیه در ژانویه تا می ۲۰۲۳ حدود ۳۲.۸ درصد نسبت به سال قبل کاهش یافت.

    * بررسی میزان صادرات کویل نورد گرم فولادی ترکیه

    به گزارش آرتان پرس، بر اساس داده های ارائه شده توسط موسسه آمار ترکیه (TUIK) در ماه می ۲۰۲۳، کل صادرات کویل نورد گرم فولادی (HRC) ترکیه به ۸۳۳۳۶ میلیون تن رسید. میزان صادرات کویل نورد گرم فولادی ترکیه در ماه می حدود ۲۵.۸ درصد نسبت به آوریل افزایش یافت. این در حالی است که میزان صادرات کویل نورد گرم فولادی در ماه می ۲۰۲۳ حدود ۳۹.۸ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافت.

    فعالان بازار در روز سه شنبه (۱۱ ژوئیه) اعلام کردند ارزش صادرات کویل نورد گرم فولادی (HRC) ترکیه در ماه می ۲۰۲۳ حدود ۶۳.۵۴ میلیون دلار بوده است. این در حالی است که ارزش صادرات کویل نورد گرم فولادی (HRC) ترکیه در ماه می حدود ۲۸.۴ درصد نسبت به ماه قبل و ۵۶.۷ درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل کاهش داشته است.

    نمودار زیر میزان صادرات کویل نورد گرم فولادی از ترکیه را از ژوئن ۲۰۲۲ تا ژوئن ۲۰۲۳ نشان می دهد.

    به نقل از چندین منبع خبری، در دوره ژانویه تا می سال جاری، میزان صادرات کویل نورد گرم فولادی از ترکیه به ۴۰۸۴۳۰ میلیون تن رسید که حدود ۳۲.۸ درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل کاهش داشت. بررسی ها نشان می دهد ارزش صادرات این محصولات در ژانویه تا می ۲۰۲۳ به ۳۰۳.۱۴ میلیارد دلار رسیده است. باید توجه داشت که ارزش محموله های کویل نورد گرم فولادی صادر شده از ترکیه در ژانویه تا می ۲۰۲۳ با کاهش ۴۷.۶ درصدی نسبت به سال قبل همراه بوده است.

    در این میان تحلیل گران بازار اعلام کردند مهمترین مقاصد صادراتی کویل نورد گرم فولادی از ترکیه در پنج ماهه اول سال جاری به شرح زیر می باشد:

    به نقل از برخی منابع خبری، مقاصد اصلی صادرات کویل نورد گرم فولادی ترکیه در دوره ژانویه تا می ۲۰۲۳ به شرح زیر می باشد:

    steelorbis

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.