سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    تیر ۱۴۰۲
    ش ی د س چ پ ج
    « خرداد   مرداد »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    آرتان پرس گزارش می دهد:

    افزایش تولید زغال کک در هند

    شناسه : 77690 26 تیر 1402 - 10:00
    با توجه به داده های منتشر شده، میزان تولید زغال کک در ماه ژوئن در هند حدود 10 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت.
    افزایش تولید زغال کک در هند
    پ
    پ

    با توجه به داده های منتشر شده، میزان تولید زغال کک در ماه ژوئن در هند حدود ۱۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت.

    * بررسی میزان تولید زغال کک در ماه ژوئن در هند

    به گزارش آرتان پرس، هند در ژوئن ۲۰۲۳ میزان تولید زغال کک را تا ۴.۹۴ میلیون تن افزایش داد. این در حالی است که میزان تولید زغال کک در هند در ژوئن ۲۰۲۳ حدود ۱۰.۱ درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است. وب سایت خبری کالانیش گزارش می دهد که شاخص تولید زغال کک در هند در مقایسه با ماه قبل ۵ درصد کاهش یافته است.

    فعالان بازار اعلام کردند بر اساس بیانیه وزارت صنعت زغال سنگ، افزایش تولید زغال سنگ و اطمینان از تحویل بی وقفه بر عزم کشور برای تامین نیازهای انرژی و ارتقای رشد اقتصادی تاکید دارد.

    به نقل از چندین منبع خبری، شرکت معدنی Bharat  که تولید کننده زغال کک است، در ماه ژوئن به بزرگترین تولید کننده زغال کک در کشور هند تبدیل شد. بررسی ها نشان می دهد حجم تولید شرکت معدنی Bharat  در ماه ژوئن ۳.۰۹ میلیون تن بوده است که حدود ۱۶.۸۲ درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل افزایش داشته است.

    در این میان معامله گران گزارش دادند در آوریل تا ژوئن ۲۰۲۳ (سه ماهه اول ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۴)، میزان تولید زغال کک در هند به ۱۵.۰۳ میلیون تن رسیده است. این در حالی است که میزان تولید زغال کک در مدت ذکر شده در هند حدود ۱۷.۱۶ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

    به نقل از برخی تاجران، حجم کل تولید زغال کک در هند، با احتساب تولید برق، در ژوئن ۲۰۲۳ به ۷۳.۹۲ میلیون تن رسیده است که حدود ۹.۷۳ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است. همچنین میزان محموله های زغال کک حمل شده از هند در ژوئن ۲۰۲۳ به ۷۸.۲۱ میلیون تن رسید که ۴.۲۷ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

    همچنین تحلیل گران بازار اعلام کردند در آوریل تا ژوئن ۲۰۲۳، میزان تولید و فروش زغال کک در هند به ترتیب به ۲۲۳.۳ میلیون تن و ۲۴۰.۹ میلیون تن رسید. بررسی ها نشان می دهد میزان تولید و فروش زغال کک در هند به ترتیب با ۸.۵ درصد و ۷.۱۹ درصد افزایش نسبت به سال قبل همراه بوده است.

    شرکت فولادی JSW Steel، بزرگترین تولیدکننده فولاد در هند، قصد دارد تقریباً ۲۴۴ میلیون دلار در توسعه و راه اندازی یک میدان زغال سنگ کک سازی جدید در ایالت شرقی Jharkhand سرمایه گذاری کند. باید توجه داشت که این شرکت اخیراً یک سپرده جدید در مزایده دولتی خریداری کرده است که بالاترین قیمت را ارائه می دهد. ذخایر این بلوک ۱ میلیارد تن برآورد شده است.

    فعالان بازار اعلام کردند همچنین قیمت جهانی زغال کک در پایان ژوئن ۲۰۲۳ در میان بهبود بازار فولاد چین افزایش یافت. با این حال، این روند بلندمدت در نظر گرفته نشد، زیرا بازار فولاد نوسان دارد.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.