شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    تیر ۱۴۰۲
    ش ی د س چ پ ج
    « خرداد   مرداد »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    آرتان پرس گزارش می دهد:

    پیش بینی ایجاد ضرر در برخی از شرکت های فولادی چین

    شناسه : 77735 28 تیر 1402 - 13:00
    با توجه به داده های منتشر شده، 5 شرکت فولادی مهم چین در نیمه اول سال 2023 متحمل ضرر شده اند و هیچ سودی نداشته اند.
    پیش بینی ایجاد ضرر در برخی از شرکت های فولادی چین
    پ
    پ

    با توجه به داده های منتشر شده، ۵ شرکت فولادی مهم چین در نیمه اول سال ۲۰۲۳ متحمل ضرر شده اند و هیچ سودی نداشته اند.

    * بررسی میزان تولید محصولات فولادی توسط برخی از شرکت های فولادی چین

    به گزارش آرتان پرس، وب سایت خبری کالانیش با استناد به داده های بورس شانگهای در روز دوشنبه (۱۷ ژوئیه) اعلام کرد طبق پیش بینی ها پنج شرکت فولاد چینی در نیمه اول سال ۲۰۲۳ متحمل زیان خواهند شد. باید توجه داشت که چنین پیش ‌بینی‌ هایی مبتنی بر بهبود ضعیف‌ تر از حد انتظار در صنایع فهرست ‌شده است.

    فعالان بازار گزارش دادند پیش بینی ایجاد ضرر در برخی شرکت های فولادی چین شامل شرکت های آهن و فولاد Linyuan، آهن و فولاد شاندونگ، آهن و فولاد چونگ کینگ، فولاد سین کیانگ بای و آهن و فولاد مانشان بوده است.

    در این میان معامله گران اعلام کردند آهن و فولاد چونگ کینگ اظهار می کند که عامل اصلی این ضرر، صنعت املاک و مستغلات است. بررسی ها نشان می دهد اگرچه تقاضا برای فولاد در سه ماهه دوم ۲۰۲۳ در برخی مناطق مانند سین کیانگ به آرامی بهبود یافته است، اما همه شرکت ها معتقدند که قیمت مواد خام کندتر از قیمت فولاد کاهش یافته است. در نتیجه این مورد نتایج آنها را تحت تأثیر قرار داده است.

    همچنین تحلیل گران بازار در روز دوشنبه (۱۷ ژوئیه) گزارش دادند در همین حال، شرکت فولادی Hangzhou Iron & Steel در ژانویه تا ژوئن ۲۰۲۳ سود خالص تنها ۵۴ میلیون یوان گزارش کرده است.  بررسی ها نشان می دهد میزان سود خالص شرکت فولادی Hangzhou Iron & Steel در ژانویه تا ژوئن ۲۰۲۳ حدود ۸۹.۵ درصد نسبت به ژانویه تا ژوئن ۲۰۲۲ کاهش داشته است.

    به نقل از چندین منبع خبری، زیان تخمینی برای پنج شرکت فولادی مستقر در چین در نیمه اول سال ۲۰۲۳ به شرح زیر می باشد:

    • بررسی ها نشان می دهد زیان وارد شده بر شرکت فولادی  Linyuan در ۶ ماه نخست ۲۰۲۳ حدود ۹۷.۷۵ میلیون یوان بوده است. این در حالی است که میزان سود حاصل از این شرکت در مدت مشابه در سال ۲۰۲۲ حدود ۱۳۱ میلیون یوان بوده است.
    • باید توجه داشت که زیان وارد شده بر شرکت فولادی  شاندونگ در ژانویه تا ژوئن ۲۰۲۳ حدود ۲۳۰ تا ۲۶۰ میلیون یوان اعلام شده است. این در حالی است که میزان سود حاصل از این شرکت در مدت مشابه در سال ۲۰۲۲ حدود ۱.۰۹۸ میلیارد یوان بوده است.
    • منابع خبری اعلام کردند زیان وارد شده بر شرکت فولادی  چونگ کینگ در ۶ ماه نخست ۲۰۲۳ حدود ۴۳۵ میلیون یوان بوده است. این در حالی است که میزان سود حاصل از این شرکت در مدت مشابه در سال ۲۰۲۲ حدود ۵۱۶.۴ میلیون یوان بوده است.
    • به نقل از برخی معامله گران، شرکت فولادی  سین کیانگ در ژانویه تا ژوئن ۲۰۲۳ متحمل ۷۷۱ میلیون یوان ضرر شده است. این در حالی است که میزان سود حاصل از این شرکت در مدت مشابه در سال ۲۰۲۲ حدود ۱۴۴ میلیون یوان بوده است.
    • بررسی ها نشان می دهد زیان وارد شده بر شرکت فولادی  مانشان در ۶ ماه نخست ۲۰۲۳ حدود ۲.۲۴ میلیارد یوان بوده است. این در حالی است که میزان سود حاصل از این شرکت در مدت مشابه در سال ۲۰۲۲ حدود ۱.۴۳ میلیارد یوان بوده است.

    چین در ژانویه تا ژوئن ۲۰۲۳ میزان تولید محصولات فولادی را به ۵۳۵.۶۴ میلیون تن رسانده است. این در حالی است که میزان تولید محصولات فولادی در ژانویه تا ژوئن ۲۰۲۳ حدود ۱.۳ درصد نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۲۲ افزایش یافته است.

    در این میان معامله گران اعلام کردند در ژوئن ۲۰۲۳، فولادسازان مستقر در چین میزان تولید محصولات فولادی را به ۹۱.۱۱ میلیون تن رساندند. این در حالی است که میزان تولید محصولات فولادی توسط فولادسازان چینی در ژوئن ۲۰۲۳ حدود  ۱.۱ درصد نسبت به ماه می و ۰.۴ درصد نسبت به ژوئن ۲۰۲۲ افزایش یافته است.

    همچنین تحلیل گران بازار در روز دوشنبه (۱۷ ژوئیه) گزارش دادند میزان صادرات محصولات فولادی از چین در ژانویه تا ژوئن ۲۰۲۳ به ۴۳.۵۸ میلیون تن رسید. این در حالی است که میزان  صادرات محصولات فولادی از چین در ژانویه تا ژوئن ۲۰۲۳ حدود ۳۱.۳ درصد نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۲۲ افزایش یافت.

    فعالان بازار گزارش دادند در ژوئن ۲۰۲۳، فولادسازان مستقر در چین حدود ۷.۵۱ میلیون تن محصول فولادی برای صادرات حمل کردند. بررسی ها نشان می دهد میزان صادرات محصولات فولادی از چین در ژوئن ۲۰۲۳ حدود ۱۰.۱ درصد کمتر از ماه می بوده است.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.