جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ 20 محرم 1446 Friday, 26 July , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    شهریور ۱۴۰۲
    ش ی د س چ پ ج
    « مرداد   مهر »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    آرتان پرس گزارش می دهد:

    کاهش صادرات خالص فولاد ضد زنگ از چین

    شناسه : 78696 08 شهریور 1402 - 11:00
    با توجه به داده های منتشر شده، میزان صادرات خالص فولاد ضد زنگ از چین در ژوئیه 2023 حدود 23.32 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته است.
    کاهش صادرات خالص فولاد ضد زنگ از چین
    پ
    پ

    با توجه به داده های منتشر شده، میزان صادرات خالص فولاد ضد زنگ از چین در ژوئیه ۲۰۲۳ حدود ۲۳.۳۲ درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته است.

    * مررسی میزان صادرات خالص فولاد ضد زنگ از چین

    به گزارش آرتان پرس، مقامات گمرک چین اعلام کردند میزان واردات فولاد ضد زنگ چین در ژوئیه سال جاری به ۱۳۶۸۰۰ میلیون تن رسید. این در حالی است که میزان واردات فولاد ضد زنگ به چین در ژوئیه ۲۰۲۳ حدود ۱۵.۸۷ درصد نسبت به ژوئن ۲۰۲۳ افزایش یافته است. باید توجه داشت که چین میزان واردات فولاد ضد زنگ را در ژوئیه ۲۰۲۳ حدود ۲۳.۳۲ درصد نسبت به سال قبل کاهش داده است.

    فعالان بازار در روز دوشنبه (۲۸ اگوست) اعلام کردند در ماه ژوئیه ۲۰۲۳، میزان صادرات فولاد ضد زنگ چین در مجموع به ۳۵۹۸۰۰ تن رسید. این در حالی است که میزان صادرات فولاد ضد زنگ چین در ماه ژوئیه ۲۰۲۳ حدود ۴.۸۱ درصد نسبت به ماه  قبل رشد داشته است. بررسی ها نشان می دهد چین میزان واردات فولاد ضد زنگ را در ژوئیه ۲۰۲۳ حدود ۱۳.۵۱ درصد نسبت به سال قبل کاهش داده است.

    این میان معامله گران گزارش دادند در دوره ژانویه تا ژوئیه ۲۰۲۳، میزان واردات فولاد ضد زنگ چین به ۹۷۹۶۰۰ میلیون تن رسید. باید توجه داشت که میزان واردات فولاد ضد زنگ چین به در دوره ژانویه تا ژوئیه ۲۰۲۳ نسبت به سال گذشته ۴۷.۴۳ درصد افت داشته است. همچنین میزان صادرات فولاد ضد زنگ از چین نیز در ۷ ماه نخست ۲۰۲۳ حدود ۲.۳۹۸۷ میلیون تن بوده است که نسبت به مدت مشابه در سال قبل با کاهش ۱۵.۴۳ درصدی همراه بوده است.

    همچنین تحلیل گران بازار اعلام کردند  حجم خالص صادرات فولاد ضد زنگ چین در ماه ژوئیه ۲۰۲۳، به ۲۲۳۰۰۰ تن رسید. این در حالی است که حجم خالص صادرات فولاد ضد زنگ چین در ماه ژوئیه ۲۰۲۳ حدود ۰.۹۸ درصد نسبت به ماه قبل کاهش داشته است. باید توجه داشت که حجم خالص صادرات فولاد ضد زنگ چین در ماه ژوئیه ۲۰۲۳ با کاهش ۵.۷۹ درصدی نسبت به سال قبل همراه بوده است.

    به نقل از چندین منبع خبری، در هفت ماه اول سال ۲۰۲۳، حجم خالص صادرات فولاد ضد زنگ چین به ۱.۴۱۹۱ میلیون تن رسید. این در حالی است که حجم خالص صادرات فولاد ضد زنگ چین در ۷ ماه نخست ۲۰۲۳ نسبت به سال گذشته ۴۵.۸۵ درصد افزایش داشته است.

    فعالان بازار اعلام کردند در ماه ژوئیه ۲۰۲۳، میزان واردات قراضه فولادی ضد زنگ چین به ۱۹۰۱۲ میلیون تن رسید. باید توجه داشت که میزان واردات قراضه فولادی ضد زنگ چین در ماه ژوئیه ۲۰۲۳ حدود ۵.۶۲ درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافته است. این در حالی است که میزان میزان واردات قراضه فولادی ضد زنگ چین در ماه ژوئیه ۲۰۲۳ افزایش ۱۶۳.۹۱ درصدی را نسبت به سال قبل تجربه کرده است.

    به نقل از برخی تاجران، در دوره ژانویه تا ژوئیه ۲۰۲۳، میزان واردات قراضه فولادی ضد زنگ چین به ۲۰۳۲۰۰ میلیون تن رسید. طبق بررسی های انجام شده، میزان واردات قراضه فولادی ضد زنگ چین در دوره ژانویه تا ژوئیه ۲۰۲۳ نسبت به سال گذشته ۴۹۱.۳۲ درصد افزایش داشته است.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.