شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    شهریور ۱۴۰۲
    ش ی د س چ پ ج
    « مرداد   مهر »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    آرتان پرس گزارش می دهد:

    کاهش هزینه خرید زغال کک در چین

    شناسه : 78700 07 شهریور 1402 - 16:00
    با توجه به داده های منتشر شده، هزینه خرید زغال کک در چین در ژانویه تا ژوئیه 2023 حدود 20.02 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته است.
    کاهش هزینه خرید زغال کک در چین
    پ
    پ

    با توجه به داده های منتشر شده، هزینه خرید زغال کک در چین در ژانویه تا ژوئیه ۲۰۲۳ حدود ۲۰.۰۲ درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته است.

    * بررسی هزینه خرید زغال کک در چین

    به گزارش آرتان پرس، انجمن آهن و فولاد چین (CISA) اعلام کرد در دوره ژانویه تا ژوئیه سال جاری، میانگین موزون هزینه خرید زغال سنگ مورد استفاده در کک ‌سازی در چین حدود ۲۰.۰۲ درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته است. همچنین بررسی ها نشان می دهد هزینه خرید کک متالورژی نیز در ۷ ماه نخست ۲۰۲۳ با کاهش ۲۶.۱۷ درصدی نسبت به سال قبل همراه بوده است.

    فعالان بازار در روز دوشنبه (۲۸ اگوست) اعلام کردند هزینه خرید ‌سنگ ‌آهن فاین تولید داخلی چین در ژانویه تا ژوئیه ۲۰۲۳ با کاهش ۵.۹۷ درصدی نسبت به سال قبل همراه بوده است. این در حالی است که هزینه خرید سنگ ‌آهن فاین وارداتی به چین در ۷ ماه نخست ۲۰۲۳ حدود ۳.۷ درصد افت داشته است.

    در این میان معامله گران گزارش دادند هزینه خرید قراضه فولادی چین در ژانویه تا ژوئیه ۲۰۲۳ با کاهش ۱۹.۰۷ درصدی نسبت به سال قبل همراه بوده است.

    همچنین تحلیل گران بازار اعلام کردند  تنها در ماه ژوئیه ۲۰۲۳، میانگین وزنی هزینه خرید زغال سنگ در چین حدود ۰.۹۷ درصد نسبت به ماه قبل کاهش یافته است. همچنین بررسی ها نشان می دهد هزینه خرید کک متالورژی نیز در ماه ژوئیه ۲۰۲۳ با کاهش ۰.۰۳ درصدی نسبت به ماه قبل همراه بوده است.

    به نقل از چندین منبع خبری، هزینه خرید ‌سنگ ‌آهن فاین تولید داخلی چین در ژوئیه ۲۰۲۳ با افزایش ۲.۴۹ درصدی نسبت به ماه قبل همراه بوده است. این در حالی است که هزینه خرید سنگ ‌آهن فاین وارداتی به چین در ژوئیه ۲۰۲۳ حدود ۳.۱۳ درصد نسبت به ماه قبل افت داشته است.

    بررسی ها نشان می دهد هزینه خرید قراضه فولادی چین در ژوئیه ۲۰۲۳ با افزایش ۳.۱۳ درصدی نسبت به ماه قبل همراه بوده است.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.