جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ 20 محرم 1446 Friday, 26 July , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    شهریور ۱۴۰۲
    ش ی د س چ پ ج
    « مرداد   مهر »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    آرتان پرس گزارش می دهد:

    کاهش ارزش واردات محصولات فولادی به ترکیه

    شناسه : 78733 08 شهریور 1402 - 16:00
    با توجه به داده های منتشر شده، ارزش واردات محصولات فولادی ترکیه در ژانویه تا ژوئیه 2023 حدود 19.2 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافت.
    کاهش ارزش واردات محصولات فولادی به ترکیه
    پ
    پ

    با توجه به داده های منتشر شده، ارزش واردات محصولات فولادی ترکیه در ژانویه تا ژوئیه ۲۰۲۳ حدود ۱۹.۲ درصد نسبت به سال قبل کاهش یافت.

    * بررسی ارزش واردات محصولات فولادی ترکیه

    به گزارش آرتان پرس، بر اساس آمار تجارت خارجی موقت گردآوری شده توسط موسسه آمار ترکیه (TUIK) و معاونت گمرک ترکیه، در ژوئیه ۲۰۲۳ ارزش واردات آهن و فولاد ترکیه در مجموع به ۲.۳۵ میلیارد پوند رسید. این در حالی است که ارزش واردات آهن و فولاد ترکیه در ژوئیه ۲۰۲۳ با کاهش ۷ درصدی نسبت به ژوئیه ۲۰۲۲ همراه بوده است.

    فعالان بازار در روز سه شنبه (۲۹ آگوست) اعلام کردند آهن و فولاد ترکیه از نظر ارزش وارداتی در رتبه ششم در بین سایر محصولات کشور قرار گرفته است.

    به نقل از چندین منبع خبری، در دوره ژانویه تا ژوئیه ۲۰۲۳ ارزش واردات آهن و فولاد ترکیه به ۱۵.۵۹میلیارد دلار رسید. این در حالی است که ارزش واردات آهن و فولاد ترکیه در دوره ژانویه تا ژوئیه ۲۰۲۳ در مقایسه با سال گذشته با ۱۹.۲ درصد کاهش همراه بوده است.

    در این میان معامله گران گزارش دادند که در ماه ژوئیه ۲۰۲۳ واردات اقلام آهنی یا فولادی ترکیه رتبه چهاردهم را در بین محصولات دارای ارزش صادراتی به خود اختصاص داده است.

    به نقل از برخی تاجران، ارزش واردات اقلام آهنی یا فولادی به ترکیه در ژوئیه ۲۰۲۳ به ۳۹۴.۸۷ میلیون دلار رسید. این در حالی است که ارزش واردات محصولات فولادی و آهنی به ترکیه در ژوئیه ۲۰۲۳ با ۳۰.۹ درصد افزایش نسبت به ژوئیه ۲۰۲۲ همراه بوده است.

    همچنین معامله گران اعلام کردند ارزش واردات محصولات آهنی یا فولاد در هفت ماهه اول سال جاری به ترکیه به ۲.۳۸ میلیارد دلار رسید. این در حالی است که ارزش واردات این محصولات به ترکیه در ژانویه تا ژوئیه ۲۰۲۳ با ۱۲.۲ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه در سال قبل همراه بوده است.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.