شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    مهر ۱۴۰۲
    ش ی د س چ پ ج
    « شهریور   آبان »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    آرتان پرس گزارش می دهد:

    پیش بینی کاهش قیمت محصولات فولادی آمریکا

    شناسه : 79339 06 مهر 1402 - 11:00
    با توجه به داده های منتشر شده، تولید کنندگان فولاد آمریکا کاهش قیمت در محصولات فولادی امریکا تا پایان ماه ماه سپتامبر را پیش بینی کردند.
    پیش بینی کاهش قیمت محصولات فولادی آمریکا
    پ
    پ

    با توجه به اطلاعات بدست آمده؛ تولید کنندگان فولاد امریکا پیش بینی کرده اند که تا پایان ماه سپتامبر با کاهش قیمت روبرو خواهند شد.

    * پیش بینی کاهش قیمت فولاد توسط تولید کنندگان فولاد آمریکا

    به گزارش آرتان پرس، تحقیقات انجام شده توسط S&P Global نشان می دهد تولید کنندگان، توزیع کنندگان و بازرگانان فولاد ایالات متحده انتظار دارند که قیمت فولاد در این کشور تا پایان ماه سپتامبر نسبت به آگوست ثابت بوده یا پایین تر باشد. باید توجه داشت که پیش بینی فولادسازان و معامله گران متاثر از عدم اطمینان بازار می باشد.

    فعالان بازار در روز سه شنبه (۲۶ سپتامبر) اعلام کردند چشم انداز فعالان بازار برای قیمت ها مبتنی بر نگرانی در مورد تضعیف تقاضا همراه با احتمال اعتصاب کارگران صنعت خودرو می باشد.

    به نقل از چندین منبع خبری، با توجه به عدم اطمینان در مورد جهت قیمت، خریداران محصولات فولادی تخت تا حد زیادی از خرید خودداری می کنند و سطح موجودی آنها در حال کاهش است. منابع بازار خاطرنشان می‌ کنند که اثر تثبیت‌ کننده قیمت ‌ها که ناشی از تعطیلی برنامه‌ ریزی ‌شده کارخانه ها در پاییز است، خاموش خواهد شد. باید توجه داشت که تعداد کمی از کارخانه ها و فعالان بازار از این فرصت برای عقد قراردادهای چند ماهه با تناژهای بزرگتر با تخفیف های قابل توجه استفاده می کنند.

    در این میان معامله گران گزارش دادند به طور کلی تا پایان ماه سپتامبر، بازار نسبت به ماه آگوست کاهش ذخایر و حجم تولید فولاد را پیش بینی می کند و جو بازار در مورد قیمت مواد اولیه نیز تغییر کرده است.

    به نقل از برخی تاجران، انتظار می‌رود تقاضا برای قراضه فولادی به ‌ویژه تحت تأثیر تعطیلی برنامه‌ ریزی ‌شده کارخانه ‌های فولادی در سپتامبر و اکتبر قرار گیرد و انتظار می ‌رود قیمت ‌های پرمیوم تقریباً ۳۰ تا ۴۰ دلار در هر تن کاهش یابد. با این حال، برخی از منابع به کمبود و کاهش عرضه اشاره می کنند و در مورد جهت کلی قیمت های قراضه فولادی در این ماه ابهام وجود دارد.

    شرکت های فولادی مستقر در ایالات متحده در ژوئیه ۲۰۲۳ واردات محصولات فولادی را به ۲.۳۷ میلیون تن رساند. این در حالی است که میزان واردات محصولات فولادی توسط شرکت های فولادی مستقر در ایالات متحده در ژوئیه ۲۰۲۳ حدود ۱۵.۲ درصد نسبت به ژوئن ۲۰۲۳ کاهش یافته است.

    همچنین تحلیل گران اعلام کردند حجم محصولات فولادی نورد شده در کل حجم واردات محصولات فولادی به آمریکا در ژوئیه ۲۰۲۳ حدود ۱.۸۳ میلیون تن بوده است. این در حالی است که حجم محصولات فولادی نورد شده وارد شده به امریکا در ژوئیه ۲۰۲۳ حدود ۸.۱ درصد کمتر از ژوئیه ۲۰۲۳ بوده است.

    در این میان معامله گران گزارش دادند در ژانویه تا ژوئیه ۲۰۲۳ میزان واردات محصولات فولادی نورد شده به ایالات متحده امریکا به ۱۳.۲۹ میلیون تن رسید. این در حالی است که میزان واردات محصولات فولادی نورد شده به ایالات متحده امریکا در ۷ ماه نخست ۲۰۲۳ حدود ۱۵.۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افت داشته است.

    به نقل از برخی تاجران، همچنین در بلند مدت، تولیدکنندگان فولاد آمریکای شمالی انتظارات خوش بینانه ای نسبت به افزایش تقاضا برای فولاد دارند. این پیش بینی ها به نیازهای بخش های کلیدی گذار سبز، به ویژه انرژی، و قانون کاهش تورم (IRA) مربوط می شود.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.