جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ 20 محرم 1446 Friday, 26 July , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    مهر ۱۴۰۲
    ش ی د س چ پ ج
    « شهریور   آبان »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    آرتان پرس گزارش می دهد:

    افزایش قیمت کویل نورد گرم فولادی در ایالات متحده

    شناسه : 79509 15 مهر 1402 - 16:00
    با توجه به داده های منتشر شده، قیمت کویل نورد گرم فولادی در ایالات متحده برای اولین بار از ماه ژوئیه 2023 افزایش یافت.
    افزایش قیمت کویل نورد گرم فولادی در ایالات متحده
    پ
    پ

    با توجه به داده های منتشر شده، قیمت کویل نورد گرم فولادی در ایالات متحده برای اولین بار از ماه ژوئیه ۲۰۲۳ افزایش یافت.

    * بررسی قیمت کویل نورد گرم فولادی در ایالات متحده

    به گزارش آرتان پرس، وب سایت خبری ArgusMedia گزارش می دهد که قیمت کویل نورد گرم فولادی (HRC) ایالات متحده امریکا در هفته منتهی به روز جمعه (۶ اکتبر) برای اولین بار از ماه ژوئیه ۲۰۲۳ افزایش یافته است. بررسی ها نشان می دهد فولادسازان مستقر در این کشور پس از اعلام برنامه شرکت Cleveland-Cliffs برای افزایش قیمت محصولات فولادی نورد شده علیرغم اعتصاب مداوم کارگران صنعت خودرو، افزایش تقاضا را ثبت کردند.

    فعالان بازار در روز جمعه (۶ اکتبر) اعلام کردند افزایش قیمت کویل نورد گرم فولادی ایالات متحده امریکا  با فعال شدن تقاضا پس از اعلام افزایش قیمت توسط شرکت Cleveland-Cliffs تسهیل شده است.

    به نقل از چندین منبع خبری، قیمت کویل نورد گرم فولادی در غرب میانه و جنوب ایالات متحده امریکا از ابتدای هفته به ۷۰۰ دلار در هر تن رسید. باید توجه داشت که قیمت کویل نورد گرم فولادی در مناطق ذکر شده حدود ۳۰ دلار در هر تن نسبت به هفته قبل افزایش یافته است.

    در این میان معامله گران گزارش دادند افزایش قیمت کویل نورد گرم فولادی ایالات متحده امریکا پس از آن اتفاق افتاد که یکی از کارخانه های فولاد داخلی برای فروش ۱۰۰ تا ۵۰۰ تن ورق گرم به قیمت ۷۰۰ دلار در هر تن توافق کرد. بررسی ها نشان می دهد چنین قیمتی به چندین خریدار ارائه شد که حجم محصولات کمتری را درخواست کرده بودند.

    به نقل از برخی تاجران، شرکت فولادی Cleveland-Cliffs که محصولات فولادی را با تاسیسات قوس الکتریکی تولید می کند، در هفته منتهی به روز جمعه (۶ اکتبر) کویل نورد گرم فولادی را با قیمت ۷۵۰ دلار در هر تن عرضه کرد.

    همچنین تحلیل گران بازار اعلام کردند در هفته گذشته زمان انجام سفارش به ۷.۲ هفته افزایش یافت، در حالی که در هفته گذشته حدود ۵ هفته قبل بوده است. به گفته فعالان بازار، افزایش تاریخ های انجام سفارش پس از آن اتفاق افتاد که تولید کنندگان سفارش خود را با حجم زیادی از معاملات با قیمت های پایین تر در هفته های اخیر پر کردند. این قیمت ها در محدوده ۶۵۰ دلار در هر تن گزارش شده است.

    به نقل از چندین منبع خبری، بازار ایالات متحده امریکا انتظار چنین افزایش شدیدی در قیمت کویل نورد گرم فولادی را نداشت. باید توجه داشت که این تغییرات تنها پس از پایان اعتصاب صنعت خودرو علیه سه خودروساز بزرگ ایالات متحده پیش بینی شد. زیرا پایان اعتصاب زمانی است که انتظار می رود تقاضا برای فولاد مورد استفاده در خودروسازی افزایش یابد.

    فعالان بازار اعلام کردند اگرچه اعتصاب علیه سه شرکت خودروساز بزرگ یعنی فورد، جنرال موتورز و Stellantis  در حال افزایش است، اما بازار هنوز تاثیر قابل توجهی بر مصرف فولاد احساس نکرده است. در عین حال بررسی ها نشان می دهد تشدید اعتراضات که اکنون در سومین هفته خود به سر می‌ برد، باعث نگرانی فزاینده‌ ای شده است، زیرا هر چه بیشتر ادامه داشته باشد، احتمال فشار بر در بازار فولاد بیشتر می ‌شود.

    تا ابتدای سپتامبر کمترین قیمت ثبت شده برای حجم بالای سهام محصولات فولادی نورد شده در ایالات متحده ۶۱۰ دلار در هر تن بوده است. بررسی ها نشان می دهد زمان تحویل سفارشات ورق گرم از تولید کنندگان آمریکایی ۴ تا ۵ هفته می باشد. باید توجه داشت که بازار با اعتصاب احتمالی کارگران سه خودروساز بزرگ تحت فشار قرار گرفته است.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.