جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ 20 محرم 1446 Friday, 26 July , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    آبان ۱۴۰۲
    ش ی د س چ پ ج
    « مهر   آذر »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    27282930  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    آرتان پرس گزارش می دهد:

    کاهش واردات محصولات فولادی به ایالات متحده آمریکا

    شناسه : 80000 06 آبان 1402 - 14:00
    با توجه به داده های منتشر شده، میزان واردات محصولات فولادی به ایالات متحده امریکا در سپتامبر 2023 حدود 4.1 درصد نسبت به ماه قبل کاهش داد.
    کاهش واردات محصولات فولادی به ایالات متحده آمریکا
    پ
    پ

    با توجه به داده های منتشر شده، میزان واردات محصولات فولادی به ایالات متحده امریکا در سپتامبر ۲۰۲۳ حدود ۴.۱ درصد نسبت به ماه قبل کاهش داد.

    * بررسی میزان واردات محصولات فولادی به ایالات متحده امریکا

    به گزارش آرتان پرس، داده های موسسه آهن و فولاد آمریکا (AISI) نشان می دهد در سپتامبر ۲۰۲۳، شرکت های متالورژی ایالات متحده امریکا واردات محصولات فولادی را به ۲.۲۸ میلیون تن رساندند. این در حالی است که میزان واردات محصولات فولادی به ایالات متحده امریکا در سپتامبر ۲۰۲۳ حدود ۴.۱ درصد نسبت به آگوست ۲۰۲۳ کاهش یافته است.

    فعالان بازار در روز جمعه (۲۷ اکتبر) اعلام کردند حجم کل واردات محصولات فولادی نورد شده به ایالات متحده امریکا در سپتامبر ۲۰۲۳ به ۱.۸۶ میلیون تن رسید. این در حالی است که حجم واردات محصولات ذکر شده به ایالات متحده امریکا در سپتامبر ۲۰۲۳ نسبت به آگوست ۲۰۲۳ حدود ۱۵.۱ درصد کاهش داشته است.

    به نقل از چندین منبع خبری، در ژانویه تا سپتامبر ۲۰۲۳ ایالات متحده واردات محصولات فولادی را به ۲۴.۲۲ میلیون تن رساندند. این در حالی است که میزان واردات محصولات فولادی به ایالات متحده امریکا در ۹ ماه نخست ۲۰۲۳ حدود ۹.۸ درصد نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۲۲ کاهش یافته است.

    بررسی ها نشان می دهد میزان واردات محصولات فولادی نورد شده در ژانویه تا سپتامبر ۲۰۲۳ به ایالات متحده امریکا بالغ بر ۱۹.۷ میلیون تن بوده است. باید توجه داشت که میزان واردات محصولات فولادی نورد شده به ایالات متحده امریکا نسبت به سال قبل ۱۵ درصد کاهش داشته است.

    در این میان معامله گران در روز جمعه (۲۷ اکتبر) گزارش دادند منابع اصلی واردات محصولات فولادی به ایالات متحده امریکا در ژانویه تا سپتامبر ۲۰۲۳ شامل کشورهای کانادا، مکزیک و کره جنوبی بوده است. باید توجه داشت که در ۹ ماه نخست ۲۰۲۳ کانادا حدود ۵.۲۵ میلیون تن، مکزیک حدود ۴.۲۱ میلیون تن و کره جنوبی حدود ۲.۱۷ میلیون تن محصول فولادی به ایالات متحده امریکا صادر کرده اند.

    به نقل از برخی تاجران، ایالات متحده امریکا در سپتامبر ۲۰۲۳، میزان تولید محصولات فولادی را به ۶.۷ میلیون تن رساند. این در حالی است که میزان تولید محصولات فولادی در ایالات متحده امریکا در سپتامبر ۲۰۲۳ حدود ۲.۶ درصد نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۲۲ رشد داشته است. باید توجه داشت که به طور کلی، تولید جهانی محصولات فولادی در سپتامبر ۲۰۲۳ به ۱۴۹.۳ میلیون تن رسید که ۱.۵ درصد کمتر از سپتامبر ۲۰۲۲ می باشد.

    ایالات متحده امریکا در سال ۲۰۲۲، واردات محصولات فولادی را به ۳۱.۴۶ میلیون تن رساند. این در حالی است که میزان واردات محصولات فولادی به ایالات متحده امریکا در سال ۲۰۲۲ حدود ۲ درصد نسبت به سال ۲۰۲۱ کاهش یافته است.

    به نقل از چندین منبع خبری، در سال ۲۰۲۲ میزان واردات محصولات فولادی نورد شده به ایالات متحده امریکا حدود ۲۲.۷۶ میلیون تن گزارش شد. این در حالی است که میزان واردات محصولات فولادی نورد شده به این کشور در سال ۲۰۲۲ با کاهش ۱۰.۹ درصدی نسبت به سال قبل همراه بوده است.

    فعالان بازار در روز جمعه (۲۷ اکتبر) اعلام کردند بر اساس گزارش انجمن جهانی فولاد، ایالات متحده امریکا در میان ده کشور بزرگ تولید کننده فولاد در جهان قرار دارد. بررسی ها نشان می دهد ایالات متحده امریکا در سال ۲۰۲۲، تولید محصولات فولادی را به ۸۰.۷ میلیون تن رساند. این در حالی است که میزان تولید محصولات فولادی توسط ایالات متحده امریکا در سال ۲۰۲۲ کاهش  ۵.۹ درصدی را نسبت به سال ۲۰۲۱ تجربه کرده است.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.