شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    آبان ۱۴۰۲
    ش ی د س چ پ ج
    « مهر   آذر »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    27282930  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    آرتان پرس گزارش می دهد:

    پیش بینی ثبات تقاضا برای محصولات فولادی در ایالات متحده امریکا

    شناسه : 80452 25 آبان 1402 - 9:00
    با توجه به داده های منتشر شده، پیش بینی می شود میزان تقاضا برای محصولات فولادی در ایالات متحده در سال های آینده ثابت بماند.
    پیش بینی ثبات تقاضا برای محصولات فولادی در ایالات متحده امریکا
    پ
    پ

    با توجه به داده های منتشر شده، پیش بینی می شود میزان تقاضا برای محصولات فولادی ایالات متحده در سال های آینده ثابت بماند.

    * بررسی میزان تقاضا برای محصولات فولادی در ایالات متحده امریکا

    به گزارش آرتان پرس، ایالات متحده امریکا طی چند سال آینده ثابت خواهد ماند. به گفته این شرکت، پروژه‌ های زیرساختی از تقاضا برای محصولات فولادی در ایالات متحده امریکا پشتیبانی خواهند کرد.

    فعالان بازار در روز سه شنبه (۱۴ نوامبر) اعلام کردند این انتظارات عمدتاً به تقاضای قوی ساخت و ساز داخلی نسبت داده می شود زیرا ایالات متحده به سرمایه گذاری در پروژه های زیرساختی تحت قانون کاهش تورم (IRA) و قانون زیرساخت دو حزبی سال ۲۰۲۲ ادامه می دهد.

    به گفته تحلیلگران Wood Mackenzie، تقاضا برای پروژه های زیرساختی در ایالات متحده امریکا در دهه آینده میزان تقاضا برای محصولات فولادی را حدود ۱۸ میلیون تن افزایش می دهد.

    آقای Isha Chaudhary، رئیس جهانی فولاد، مواد خام و آلیاژهای شرکت مشاوره در اجلاس سران Pittsburgh اظهار کرد: بخش ساخت ‌و ساز از هم اکنون تا سال ۲۰۲۶ به افزایش ۲ درصدی تقاضای محصولات فولادی منجر خواهد شد که توسط IRA هدایت می ‌شود.

    آقای Isha Chaudhary در ادامه تصریح کرد:

    ساخت و ساز محرک اصلی رشد خواهد بود، بنابراین انتظار می رود تقاضای داخلی برای محصولات فولادی در ایالات متحده امریکا تا پایان سال جاری به ۱۱۲ میلیون تن برسد. در حالی که میزان تقاضای داخلی برای محصولات فولادی در ایالات متحده  در سال ۲۰۲۲ حدود ۹۴ میلیون تن گزارش شده بود.

    در این میان معامله گران گزارش دادند علاوه بر این، طبق گزارش Finance-Commerce.com، صنعت ساخت و ساز در ایالات متحده امریکا ۲۳ هزار شغل ایجاد کرده است. باید توجه داشت که رشد مستمر این شاخص و همچنین افزایش پروژه‌ های تجاری و زیربنایی بر تقاضای فولاد به ‌ویژه برای میلگرد فولادی و انواع تیرآهن تأثیر می ‌گذارد. در نتیجه این امر بر جو مثبت بخش فولاد خواهد افزود.

    ایالات متحده امریکا حدود ۲ میلیارد دلار در بیش از ۱۵۰ پروژه ساختمانی فدرال در ۳۹ ایالت سرمایه گذاری کرد که از موادی استفاده می کنند که میزان انتشار کربن را به حداقل می رساند. بررسی ها نشان می دهد اداره خدمات عمومی ایالات متحده خرید آسفالت، بتن، شیشه و فولادی را که انتشار گازهای گلخانه ای کمتری در تولید، استفاده و دفع آنها دارند، در اولویت قرار خواهد داد. با توجه به داده های منتشر شده، حدود ۳۸۸ میلیون دلار برای تولید محصولات فولادی با میزان انتشار کم کربن در نظر گرفته شده است.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.