جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ 20 محرم 1446 Friday, 26 July , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    آذر ۱۴۰۲
    ش ی د س چ پ ج
    « آبان   دی »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    آرتان پرس گزارش می دهد:

    افزایش قیمت کویل نورد گرم فولادی ایالات متحده امریکا

    شناسه : 80591 01 آذر 1402 - 12:00
    با توجه به داده های منتشر شده، قیمت کویل نورد گرم فولادی در ایالات متحده امریکا طی هفته گذشته حدود 20 دلار در هر تن افزایش یافته است.
    افزایش قیمت کویل نورد گرم فولادی ایالات متحده امریکا
    پ
    پ

    با توجه به داده های منتشر شده، قیمت کویل نورد گرم فولادی در ایالات متحده امریکا طی هفته گذشته حدود ۲۰ دلار در هر تن افزایش یافته است.

    * بررسی قیمت کویل نورد گرم فولادی در ایالات متحده امریکا

    به گزارش آرتان پرس، وب سایت خبری ArgusMedia گزارش می دهد که قیمت کویل نورد گرم فولادی (HRC) ایالات متحده امریکا در هفته منتهی به روز جمعه (۱۷ نوامبر) به ۸۷۰-۹۰۰ دلار در هر تن رسیده است. بررسی ها نشان می دهد قیمت این محصول در هفته گذشته در محدوده ۸۵۰ تا ۹۰۰ دلار در هر تن گزارش شده بود.

    فعالان بازار در روز دوشنبه (۲۰ نوامبر) اعلام کردند قیمت کویل نورد سرد فولادی (CRC) در ایالات متحده امریکا در هفته منتهی به روز جمعه (۱۷ نوامبر)  در محدوده ۱۰۵۰ تا ۱۱۰۰ دلار در هر تن باقی ماند.

    به نقل از چندین منبع خبری، کارخانه ها برای ژانویه سال آینده ذخایر کویل نورد گرم فولادی دارند و خریداران نسبتا راحت هستند، بنابراین قیمت محصولات نورد شده برای ژانویه ۲۰۲۴ در بازار رقابتی در محدوده ۹۵۰ دلار در هر تن می باشد.

    در این میان معامله گران گزارش دادند توزیع کنندگان بر این باورند که اگر کارخانه ها به مدیریت قیمت ها و پایین نگه داشتن تولید ادامه دهند، می توانند قیمت های بالا را تضمین کنند.

    به نقل از برخی تاجران، در هفته سوم نوامبر ۲۰۲۲، قیمت کویل نورد گرم فولادی در ایالات متحده امریکا در محدوده ۶۶۵ تا ۶۹۰ دلار در هر تن و قیمت کویل نورد سرد فولادی (CRC) در این کشور در محدوده ۹۴۵ تا ۹۶۰ دلار در هر تن متغیر بود.

    طبق گزارش Argus.Media، در هفته گذشته فولادسازان آمریکایی Nucor و US Steel پس از اینکه رقیب آنها Cleveland-Cliffs آنها را به ۱۰۰۰ دلار در هر تن رساند، حداقل قیمت فولاد نورد گرم خود را به ۹۵۰ دلار در هر تن افزایش دادند.

    همچنین تحلیل گران بازار اعلام کردند خریداران نسبت به حرکت شرکت Cleveland-Cliffs بدبین بودند و عموماً از سطوح پایین‌ تر پیشنهادات Nucor و US Steel حمایت می ‌کردند. با این حال، برخی منابع تصمیم دو شرکت فولادی مبنی بر عدم مطابقت با شرکت Cleveland-Cliffs را زیر سوال بردند.

    به نقل از برخی تاجران، قیمت های فروش مجدد محصولات فولادی نورد شده در حال افزایش است، البته با سرعت اعلام شده توسط کارخانه های فولادی افزایش نمی یابد. طبق گزارش اعلام شده توسط بسیاری از مراکز خدمات، در نتیجه خریدهای بزرگ ۱ تا ۲ ماه پیش و تناژ ارزان تر قراردادهای منعقد شده، محصولات ذکر شده در حال حاضر وارد می شوند و در هفته های آینده در دسترس خواهند بود.

    فعالان بازار در روز دوشنبه (۲۰ نوامبر) اعلام کردند قراردادهای بیشتری در چند هفته گذشته امضا شده است که به برخی از مراکز خدمات اجازه می دهد تا تخمین حجم خود را برای ژانویه آغاز کنند. اکثر آنها معتقدند قراردادهای فعلی خود را ظرف چند هفته آینده تکمیل خواهند کرد.

    به نقل از چندین منبع خبری، در بازار ایالات متحده، زمان تحویل محصولات فولادی نورد شده نیز از ۸.۷ به ۷.۶ هفته کاهش یافته است.

    توزیع کنندگان فولاد ایتالیایی در حال مبارزه برای افزایش قیمت کویل نورد گرم فولادی هستند. بررسی ها نشان می دهد با در نظر گرفتن اقدامات تجاری اروپا در مورد محصولات وارداتی، حجم فروش کویل نورد گرم تولید داخلی ایالات متحده امریکا در ماه های آینده افزایش خواهد یافت.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.