جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ 20 محرم 1446 Friday, 26 July , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    آذر ۱۴۰۲
    ش ی د س چ پ ج
    « آبان   دی »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    آرتان پرس گزارش می دهد:

    قیمت جهانی کویل نورد گرم فولادی افزایش یافت

    شناسه : 81082 18 آذر 1402 - 12:00
    با توجه به داده های منتشر شده، قیمت جهانی کویل نورد گرم فولادی به دلیل افزایش ظرفیت تولید و کاهش واردات همچنان در حال افزایش می باشد.
    قیمت جهانی کویل نورد گرم فولادی افزایش یافت
    پ
    پ

    با توجه به داده های منتشر شده، قیمت جهانی کویل نورد گرم فولادی به دلیل افزایش ظرفیت تولید و کاهش واردات همچنان در حال افزایش می باشد.

    * بررسی قیمت جهانی کویل نورد گرم فولادی

    به گزارش آرتان پرس، وب سایت خبری Fastmarkets اعلام کرد در اوایل هفته منتهی به روز جمعه (۸ دسامبر)، فولادسازان اروپایی پیشنهادات خود را برای کویل نورد گرم فولادی (HRC) به ۷۰۰ تا ۷۲۰ یورو در هر تن EXW افزایش دادند. باید توجه داشت که این افزایش قیمت برای محموله های کویل نورد گرم فولادی است که در ماه فوریه تحویل داده خواهند شد. همچنین بررسی ها نشان می دهد قیمت صادرات کویل نورد گرم فولادی از هند نیز در هفته گذشته افزایش یافت.

    * بررسی قیمت کویل نورد گرم فولادی در اروپا

    فعالان بازار اعلام کردند در هفته منتهی به روز جمعه (۸ دسامبر)، خریداران سطح قیمت کویل نورد گرم فولادی در منطقه اروپا را ۶۶۰ تا ۶۸۰ یورو در تن تخمین زدند که با قیمت اعلام شده برای محصولات دارای زمان تحویل ماه ژانویه مطابقت دارد.

    به نقل از چندین منبع خبری، علیرغم احتیاط خریداران، صاحبان داخلی مستقر در اروپا توافق دارند که به دلیل کاهش عرضه، قیمت‌ کویل نورد گرم فولادی در اروپا به صورت بالقوه افزایش می‌ یابد، اما هنوز این اطمینان وجود ندارد که در سطوح تقاضای فعلی قیمت‌ کویل نورد گرم فولادی اروپا به بیش از ۷۰۰ یورو در هر تن EXW برسند.

    در این میان معامله گران در روز جمعه (۸ دسامبر) گزارش دادند یک توزیع کننده Benelux  اعلام کرد که بازار کویل نورد گرم فولادی اروپا جو نامطمئنی دارد زیرا برخی از فعالان بازار بر این باورند که کوره های بلند و خطوط نورد در منطقه که در حال حاضر بیکار هستند، در سه ماهه اول سال آینده به تولید بازخواهند گشت.

    * بررسی قیمت کویل نورد گرم فولادی در هند

    بررسی ها نشان می دهد فولادسازان هند در میان افزایش قیمت های داخلی در بازار اروپا، پیشنهادات صادراتی کویل نورد گرم فولادی (HRC) خود به اتحادیه اروپا را در اوایل هفته منتهی به روز جمعه (۸ دسامبر) به ۷۰۰ تا ۷۰۵ دلار در هر تن CFR رسانده اند. این در حالی است که قیمت کویل نورد گرم فولادی (HRC) صادراتی از هند به اروپا در هفته اول دسامبر ۲۰۲۳ در مقایسه با هفته گذشته ۵ دلار در هر تن افزایش یافته است.

    همچنین تحلیل گران بازار اعلام کردند با این حال، پیشنهادات اعلام شده برای قیمت کویل نورد گرم فولادی (HRC) صادراتی از هند به مناطق دیگر، مانند آسیای جنوب شرقی و خاورمیانه، در هاله ای از ابهام باقی می ماند زیرا قیمت محصولات فولادی هند قابل دوام نیست.

    * بررسی قیمت کویل نورد گرم فولادی در در ایالات متحده امریکا

    وب سایت خبری SMU اعلام کرد در ایالات متحده امریکا، قیمت کویل نورد گرم فولادی (HRC) برای اولین بار از بهار گذشته از ۱۰۰۰ دلار در هر تن فراتر رفت و برخی از تولید کنندگان حتی قیمت ۱۱۰۰ دلار در هر تن را نیز گزارش دادند.

    بررسی ها نشان می دهد علیرغم عواملی مانند حمله UAW و استفاده کم از ظرفیت، فولادسازان ایالات متحده موفق به افزایش میزان تولید محصولات فولادی خود شدند. باید توجه داشت که این امر با زمان طولانی تر انجام سفارش و ظرفیت تولید محدود تسهیل شد.

    فعالان بازار در روز جمعه (۸ دسامبر) اعلام کردند در پایان سپتامبر سال جاری، قیمت‌ کویل نورد گرم فولادی (HRC) در بازار داخلی ایالات متحده در پایین ‌ترین سطح خود از دسامبر ۲۰۲۲ قرار داشت و به طور متوسط ۶۴۵ دلار در هر تن گزارش شده بود.

    روند افزایشی قیمت کویل نورد گرم فولادی در بازار اروپا از اواسط اکتبر ۲۰۲۳ مشاهده شده است. بررسی ها نشان می دهد قیمت کویل نورد گرم فولادی در بازار اروپا در ۲۰ اکتبر ۲۰۲۳ در محدوده ۶۱۰ تا ۶۳۰ یورو به ازای هر تن گزارش شد که از این تاریخ به بعد قیمت این محصول در اروپای غربی پس از کاهش طولانی مدت شروع به افزایش کرد و تا پایان نوامبر ۲۰۲۳ حدود ۵۰ یورو در هر تن افزایش یافت.

    در این میان معامله گران گزارش دادند کاهش عرضه محصولات داخلی به همراه تمام شدن سهمیه واردات کویل نورد گرم فولادی به اروپا به تمایل تولید کنندگان برای افزایش قیمت ها در این منطقه کمک کرد.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.