جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ 20 محرم 1446 Friday, 26 July , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    آذر ۱۴۰۲
    ش ی د س چ پ ج
    « آبان   دی »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    آرتان پرس گزارش می دهد:

    پیش بینی رشد تقاضا برای محصولات فولادی چین در سال ۲۰۲۴

    شناسه : 81154 21 آذر 1402 - 12:00
    با توجه به پیش بینی های انجام شده، میزان تقاضا برای محصولات فولادی چین در سال 2024 حدود 3 درصد نسبت به سال قبل رشد خواهد کرد.
    پیش بینی رشد تقاضا برای محصولات فولادی چین در سال ۲۰۲۴
    پ
    پ

    با توجه به پیش بینی های انجام شده، میزان تقاضا برای محصولات فولادی چین در سال ۲۰۲۴ حدود ۳ درصد نسبت به سال قبل رشد خواهد کرد.

    * بررسی میزان تقاضا برای محصولات فولادی چین

    به گزارش آرتان پرس، طبق پیش ‌بینی SteelMint، کل تقاضا برای محصولات فولادی چین در سال ۲۰۲۴ می ‌تواند حدود ۳ درصد نسبت به سال قبل رشد کند. باید توجه داشت که میزان تقاضا برای محصولات فولادی چین با تولید صنعتی و سرمایه گذاری تحریک خواهد شد.

    فعالان بازار در روز دوشنبه (۱۱ دسامبر) اعلام کردند از سال ۲۰۲۳، اقتصاد کشور چین شروع به بهبود کرده است و نرخ رشد اقتصادی در سال ۲۰۲۳ به میزان ۵ درصد پیش بینی می شود.

    به نقل از چندین منبع خبری، در سال آینده، رگولاتورهای ملی احتمالاً به دنبال سیاست مالی فعال و تسهیل سیاست پولی، تقویت ساخت و ساز زیرساخت ها، تثبیت توسعه املاک و مستغلات و ترویج تجارت خارجی ادامه خواهند داد. در نتیجه انتظار می ‌رود که نرخ بهره وام‌ ها به ‌ویژه با تغییر سیاست ‌های پولی در ایالات متحده و اتحادیه اروپا همچنان فضایی برای تعدیل داشته باشند. بنابراین، انتظار می رود هزینه استقراض مالی به میزان قابل توجهی کاهش یابد که به تحریک سرمایه گذاری و تقاضا کمک می کند.

    در این میان معامله گران گزارش دادند علاوه بر این، انتظار می رود که جو تولید محصولات فولادی در جهان بهبود یابد، که محیط صادراتی را به ویژه برای محصولات فولادی در چین نسبت به سال ۲۰۲۳ مساعدتر خواهد کرد.

    به نقل از برخی تاجران، با این حال، دو حوزه اصلی تقاضای داخلی برای محصولات فولادی در کشور چین، تولید صنعتی و سرمایه گذاری دارایی ثابت است. در نتیجه انتظار می رود تولید صنعتی چین در سال ۲۰۲۴ نرخ رشد ۴ درصد یا بالاتر را حفظ کند. بررسی ها نشان می دهد عملکرد بخش تولید تجهیزات، به ویژه تجهیزات با فناوری بالا با مصرف فولاد بالا، سریعتر رشد خواهد کرد. علاوه بر این، دولت سیاست تحریک خرید خودرو را نیز در سال ۲۰۲۴ دنبال خواهد کرد.

    در ژانویه تا نوامبر ۲۰۲۳، شرکت های فولادی مستقر در چین میزان صادرات محصولات فولادی خود را به ۸۲.۶۶ میلیون تن رساندند. این در حالی است که میزان صادرات محصولات فولادی از چین در ژانویه تا نوامبر ۲۰۲۳ حدود ۳۵.۶ درصد نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۲۲ افزایش یافته است.

    همچنین تحلیل گران بازار اعلام کردند در نوامبر سال جاری، فولادسازان مستقر در چین حدود ۸ میلیون تن محصول فولادی صادر کردند. این در حالی است که میزان صادرات محصولات فولادی از چین در نوامبر ۲۰۲۳ حدود ۳.۲ درصد نسبت به اکتبر ۲۰۲۳ رشد داشته است.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.