شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    آذر ۱۴۰۲
    ش ی د س چ پ ج
    « آبان   دی »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    آرتان پرس گزارش می دهد:

    افزایش تولید محصولات فولادی نورد شده توسط فولادسازان اوکراین

    شناسه : 81162 22 آذر 1402 - 10:02
    با توجه به داده های منتشر شده، میزان تولید محصولات فولادی نورد شده توسط فولادسازان اوکراینی در نوامبر 2023 نسبت به ماه قبل حدود 14.4 درصد افزایش یافت.
    افزایش تولید محصولات فولادی نورد شده توسط فولادسازان اوکراین
    پ
    پ

    با توجه به داده های منتشر شده، میزان تولید محصولات فولادی نورد شده توسط فولادسازان اوکراینی در نوامبر ۲۰۲۳ نسبت به ماه قبل حدود ۱۴.۴ درصد افزایش یافت.

    * بررسی میزان تولید محصولات فولادی نورد شده در اوکراین

    به گزارش آرتان پرس، داده های منتشر شده توسط وب سایت خبری Ukrmetalurgprom نشان می دهد شرکت های فولادی مستقر در اوکراین در نوامبر ۲۰۲۳، تولید محصولات فولادی نورد شده را به ۴۹۹ هزار تن رساندند. این در حالی است که میزان تولید محصولات فولادی نورد شده در اوکراین در ماه نوامبر حدود ۱۴.۱ درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافت.   

    فعالان بازار در روز دوشنبه (۱۱ دسامبر) اعلام کردند میزان تولید محصولات فولادی در نوامبر ۲۰۲۳ در اوکراین به ۵۴۵ هزار تن رسید که نسبت به ماه قبل حدود ۴.۷ درصد کاهش یافته است. این در حالی است که میزان تولید آهن خام نیز در اوکراین در نوامبر ۲۰۲۳ برابر ۵۴۱ هزار تن گزارش شد. در حالی که میزان تولید آهن خام در اوکراین در نوامبر ۲۰۲۳ حدود ۵.۷ درصد نسبت به ماه قبل رشد داشته است.

    به نقل از چندین منبع خبری، میزان تولید محصولات فولادی نورد شده در اوکراین در نوامبر ۲۰۲۳ حدود ۱۲۵ درصد در مقایسه با نوامبر ۲۰۲۲ افزایش یافته است. بررسی ها نشان می دهد میزان تولید محصولات فولادی و آهن خام نیز در نوامبر ۲۰۲۳ در اوکراین به ترتیب ۷۴.۱ درصد و ۶۱.۵ درصد نسبت به نوامبر ۲۰۲۲ افزایش یافته است.

    در این میان معامله گران گزارش دادند در ژانویه تا نوامبر ۲۰۲۳، فولادسازان مستقر در اوکراین ۴.۸۶ میلیون تن محصول فولادی نورد شده تولید کردند که ۷.۲ درصد کمتر از مدت مشابه در سال ۲۰۲۲ بوده است.

    به نقل از برخی تاجران، میزان تولید محصولات فولادی در ژانویه تا نوامبر ۲۰۲۳ حدود ۱۱.۷ درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل کاهش یافت و به ۵.۱۶ میلیون تن رسید. این در حالی است که در ۱۱ ماه نخست ۲۰۲۳ میزان ذوب آهن خام در اوکراین ۵.۷۱ میلیون تن گزارش شده است که نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۱۱.۳ درصد افت داشته است.   

    تصویر زیر نتایج تولید فولادسازان مستقر در اوکراین در سال ۲۰۲۳ را نشان می دهد.

    فعالان بازار اعلام کردند همزمان، یک کریدور موقت برای ارسال محموله ها از بندر Greater Odesa  در آگوست ۲۰۲۳ راه اندازی شد. باید توجه داشت که در طول نوامبر ۲۰۲۳ فعالیت این کریدور، ۱۴ فروند کشتی حدود ۱۴۰هزار تن محصولات فولادی و بیش از ۶۲۰ هزار تن سنگ آهن از بنادر بنادر Odesa و Pivdenny اوکراین صادر کردند. بررسی ها نشان می دهد برخی از محصولات می توانست به چین ارسال شود که در نهایت می تواند موقعیت چین را در صادرات اوکراین بازگرداند.   

    به نقل از چندین منبع خبری در ماه اکتبر، فولادسازان مستقر در اوکراین تقریباً ۵۰۷ تن سنگ آهن (چهار کشتی فله از Pivdennyi) و ۲۱۳.۵ کیلوگرم محصولات فولادی (دو کشتی از Odesa) از طریق بنادر Greater Odesa صادر کردند.

    در سال ۲۰۲۲ فولادسازان مستقر در اوکراین تولید محصولات فولادی را به ۶.۲۶ میلیون تن رساندند. این در حالی است که میزان تولد محصولات فولادی توسط فولادسازان اوکراینی در سال ۲۰۲۲ حدود ۷۰.۷ درصد نسبت به سال ۲۰۲۱ کاهش یافته است.

    بررسی ها نشان می دهد میزان تولید محصولات فولادی نورد شده در اوکراین در سال ۲۰۲۲ به ۵.۳۵ میلیون تن رسید که نسبت به سال ۲۰۲۱ با کاهش ۷۲ درصدی همراه بوده است. همچنین باید توجه داشت که میزان آهن ذوب شده در اوکراین در سال ۲۰۲۲ به ۶.۳۹ میلیون تن رسید که نسبت به سال قبل حدود ۶۹.۸ درصد افت داشته است.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.