جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ 20 محرم 1446 Friday, 26 July , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    آذر ۱۴۰۲
    ش ی د س چ پ ج
    « آبان   دی »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    کاهش حجم و افزایش نرخ پایه میلگرد

     تیرآهن ارزان شد!

    شناسه : 81196 22 آذر 1402 - 11:00
    طبق اطلاعیه بورس کالای ایران امروز، ۲۴۶ هزار و ۸۵۲ تن محصولات نورد فولادی شامل تیرآهن، میلگرد، ناودانی، نبشی و ورق گرم در تالار صنعتی بورس کالا عرضه می‌شود.
     تیرآهن ارزان شد!
    پ
    پ

    طبق اطلاعیه بورس کالای ایران امروز، ۲۴۶ هزار و ۸۵۲ تن محصولات نورد فولادی شامل تیرآهن، میلگرد، ناودانی، نبشی و ورق گرم در تالار صنعتی بورس کالا عرضه می‌شود.

    * کاهش حجم و افزایش نرخ پایه میلگرد

    به گزارش آرتان پرس، طبق اطلاعیه بورس کالای ایران امروز ۲۲ آذر ۱۴۰۲ قرار است ۲۴۶ هزار و ۸۵۲ تن محصولات نورد فولادی شامل تیرآهن، میلگرد، ناودانی، نبشی و ورق گرم در تالار صنعتی بورس کالا عرضه شود. این مقدار حجم عرضه شده نسبت به هفته قبل ۲۳/۵ درصد کاهش دارد.

    تیرآهن عرضه شده در بورس کالای امروز با ۶ هزار و ۶۰۳ تن افزایش نسبت به هفته قبل به مقدار ۳۳ هزار و ۱۶۶ تن عرضه شده که نرخ پایه آن با کاهش ۲/۸ درصد به مبلغ ۲۲ هزار و ۲۴ تومان معامله خواهد شد. کمترین قیمت عرضه شده این محصول ۲۱ هزار و ۴۵۰ تومان و بیشترین قیمت ۲۲ هزار ۵۶۱ تومان است. نوع تسویه اکثر شرکت‌های عرضه‌کننده نقدی بوده اما ذوب آهن اصفهان تسویه به صورت ۵۰ درصد نقدی و ۵۰ درصد اعتباری دارد.

    همچنین میلگرد با ۱۹۰ هزار و ۲۵۸ تن، کاهش حجم ۲۹/۵ درصدی نسبت به هفته قبل دارد. میانگین موزون نرخ پایه این محصول ۲۰ هزار و ۷۳۰ تومان یا حدود ۲۲ هزار و ۵۹۵ تومان به اضافه ارزش افزوده و تقریبا ۵۵۰ تومان بالاتر از میانگین نرخ پایه عرضه هفته گذشته (۲۰ هزار و ۲۰۲ تومان) بر روی سایت بورس کالا قرار گرفته است. پایین‌ترین قیمت عرضه شده این محصول ۱۹ هزار تومان و بیشترین قیمت ۲۱ هزار و ۲۷۲ تومان است.

    ناودانی با هزار و ۳۶۶ تن حجم عرضه شده، ۱/۵ درصد کاهش نرخ پایه داشته و به مبلغ ۲۱ هزار و ۹۷ تومان درحالی در تابلوی معاملات قرار می‌گیرد که کاهش حجم ۲۲/۶ درصدی نسبت به عرضه قبل دارد. نوع تسویه این محصول در عرضه‌های امروز، فقط یک شرکت به صورت نقدی و مابقی به صورت اعتباری است.

    حجم نبشی نیز در عرضه‌های امروز با ۴۵/۲ درصد کاهش نسبت به عرضه قبل، به مقدار ۲ هزار و ۲۶۲ تن و با افزایش ۳/۵ درصدی نرخ پایه به قیمت ۲۰ هزار و ۶۲۸ تومان معامله خواهد شد.

    امروز همچنین ورق گرم به حجم ۱۹ هزار و ۸۰۰ تن با نرخ ۲۶ هزار و ۲۴۵ تومان از طرف ۳ شرکت که به جز یک مورد مابقی تسویه نقدی دارند، بر روی تابلوی بورس کالا معامله خواهد شد.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.