جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ 20 محرم 1446 Friday, 26 July , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    اسفند ۱۴۰۲
    ش ی د س چ پ ج
    « بهمن    
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    2627282930  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    تغییرات قیمت نبشی در سال ۱۴۰۲؛

    رشد ۶ هزار تومانی نبشی در اسفند

    شناسه : 83271 23 اسفند 1402 - 16:00
    بررسی قیمت نبشی در سال ۱۴۰۲ نشان از نوسان قیمتی این محصول بین کانال ۲۷ تا ۲۹ هزار تومان را در یازده ماهه ابتدایی سال دارد؛ اما در اسفند ماه شاهد این بودیم که قیمت نبشی یک رشد 6 هزار تومانی نسبت به دی ماه داشته است.
    رشد ۶ هزار تومانی نبشی در اسفند
    پ
    پ

    بررسی قیمت نبشی در سال ۱۴۰۲ نشان از نوسان قیمتی این محصول بین کانال ۲۷ تا ۲۹ هزار تومان را در یازده ماهه ابتدایی سال دارد؛ اما در اسفند ماه شاهد این بودیم که قیمت نبشی یک رشد ۶ هزار تومانی نسبت به دی ماه داشته است.

    * رشد ۶ هزار تومانی نبشی در اسفند

    به گزارش آرتان پرس، بررسی تغییرات قیمتی محصول نبشی در طول سال ۱۴۰۲ نشان از نوسان قیمتی این محصول به طور میانگین بین کانال ۲۷ تا ۲۹ هزار تومان را در یازده ماهه ابتدایی نشان می‌دهد اما قیمت نبشی در ماه اسفند سقف قیمتی خود را شکسته و وارد کانال ۳۱ هزار تومان شده است.

    به طوری که امروز به عنوان نمونه نرخ نبشی ۴ با قیمت ۳۱ هزار و ۲۰۰ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده معامله می‌شود.

    به گفته برخی فعالان بازار آهن دلیل رشد قیمت نبشی در اسفند ماه امسال بیشتر به واسطه افزایش تقاضای شب عید که همه ساله رخ می‌دهد، بوده که در معاملات بورس کالا نیز این مسئله کاملا مشهود بوده و در هفته‌های اخیر با تقاضا و رقابت بالایی روبه رو شد.

    بدین ترتیب در معاملات دیروز که اخرین عرضه این محصول در سال ۱۴۰۲ بود، نبشی در تنوع بالا و از طرف شرکت‌های متعددی با تسویه هم نقدی و هم اعتباری عرضه شد و با حذف فقط ۶/۵ درصد حجم عرضه شده، مابقی با رقابت بالایی با میزان تقاضای ۲ هزار و ۹۷۸ تنی و رقابت ۲/۶ درصدی با قیمت ۲۵ هزار و ۱۳۱ تومان به فروش رفت.

    این مبلغ با احتساب ۹ درصد ارزش افزوده حدود ۲۷ هزار و ۴۰۰ تومان به دست می‌آید که با اضافه شدن هزینه حمل و سود بازرگانی در حال حاضر با قیمت ۳۱ هزار تومان در حال معامله است.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.