شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    اسفند ۱۴۰۲
    ش ی د س چ پ ج
    « بهمن    
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    2627282930  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    آرتان پرس گزارش می دهد:

    کاهش تولید محصولات فولادی در کارخانه های چین

    شناسه : 83286 27 اسفند 1402 - 13:00
    با توجه به داده های منتشر شده، میزان تولید محصولات فولادی در کارخانه های فولادی مستقر در هندان چین کاهش یافته است.
    کاهش تولید محصولات فولادی در کارخانه های چین
    پ
    پ

     با توجه به داده های منتشر شده، میزان تولید محصولات فولادی در کارخانه های فولادی مستقر در هندان چین کاهش یافته است.

    * بررسی میزان تولید محصولات فولادی در کارخانه های چین

    به گزارش آرتان پرس، وب سایت خبری SteelOrbis اعلام کرد در ۱۳ مارس ۲۰۲۴، منطقه شهر هندان چین (استان هبی) وضعیت اضطراری سطح دوم را برای کاهش آلودگی محیط زیست اعلام کرد. در نتیجه، شرکت های صنعتی از جمله کارخانه های فولادی مستقر در این شهر باید برنامه های تولید خود را تعدیل کنند.

    فعالان بازار در روز جمعه (۱۵ مارس) اعلام کردند اقدامات کاهش تولید محصولات فولادی در چین به ضرورت کاهش آلودگی محیط زیست مربوط می شود و زمان اضطراری برای این قضیه متعاقبا اعلام خواهد شد.

    به نقل از چندین منبع خبری، استان هبی از ۱۴ مارس ممکن است به دلیل بادهای ضعیف جنوبی مداوم، رطوبت زیاد و شرایط وخیم تر برای انتشار آلاینده ها، آلودگی آب و هوای بالایی را تجربه کند.

    در این میان معامله گران در روز جمعه (۱۵ مارس) گزارش دادند از بنگاه های صنعتی انتظار می رود برنامه های تولیدی خود را به شیوه ای معقول تنظیم کنند.

    به نقل از برخی تجار، طبق قوانین اضطراری سطح دوم، تنها کارخانه‌ های فولادی با حداقل سطوح انتشار شامل گروه A در سال ۲۰۲۳، شامل هشت کارخانه فولادی در منطقه شهر هندان چین می باشد که می ‌توانند به طور عادی فعالیت کنند. این در حالی است که سایر کارخانه فولادی باید میزان انتشار کربن و تولید فولاد را ۳۰ تا ۵۰ درصد کاهش دهند.

    همچنین تحلیل گران بازار در روز جمعه (۱۵ مارس) اعلام کردند کارخانه های فولادی مستقر در استان یوننان چین در جنوب غربی این کشور در تلاش برای کاهش تلفات بوده و شروع به کاهش تولید کرده اند. به گفته انجمن صنعت فولاد منطقه، این حرکت ناشی از بهبود ضعیف‌ تر از حد انتظار در تقاضای بازار پس از تعطیلات سال نو و افزایش قیمت سنگ آهن و زغال‌ سنگ بوده است.

    شرکت های فولادسازی مستقر در چین در سال ۲۰۲۳ حدود ۱.۰۱۹ میلیارد تن محصولات فولادی تولید کردند. این در حالی است که میزان تولید محصولات فولادی در چین در سال ۲۰۲۳ حدود ۰.۶ درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل افزایش داشته است.

    به نقل از چندین منبع خبری، بنابراین روند نزولی در صنعت فولاد کشور پس از دو سال متوالی کاهش تولید متوقف شده است. باید توجه داشت که تولید آهن خام در چین در سال ۲۰۲۳ به ۸۷۱ میلیون تن رسید. این در حالی است که میزان تولید آهن خام چین در سال ۲۰۲۳ حدود ۰.۷ درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل رشد داشته است.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.