شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    فروردین ۱۴۰۲
    ش ی د س چ پ ج
    « اسفند   اردیبهشت »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    2526272829  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    آرتان پرس گزارش می دهد:

    محدودیت تولید محصولات فولادی طویل در چین

    شناسه : 83430 20 فروردین 1403 - 16:00
    با توجه به داده های منتشر شده، میزان تولید محصولات فولادی طویل در چین به دلیل کاهش قیمت فولاد، محدود خواهد شد.
    محدودیت تولید محصولات فولادی طویل در چین
    پ
    پ

    با توجه به داده های منتشر شده، میزان تولید محصولات فولادی طویل در چین به دلیل کاهش قیمت فولاد، محدود خواهد شد.

    * بررسی میزان تولید محصولات فولادی در چین

    به گزارش آرتان پرس، انجمن آهن و فولاد چین (CISA) اعلام کرده است که ۱۵ تولیدکننده عمده محصولات فولادی طویل در چین از مقامات می خواهند تا اقداماتی را برای محدود کردن تولید محصولات مربوطه به دلیل کاهش قیمت فولاد اتخاذ کنند.

    فعالان بازار در روز یک شنبه (۸ آوریل) اعلام کردند قیمت محصولات فولادی طویل در میان تداوم ضعف در بخش املاک و زیرساخت چین به شدت کاهش یافته است. در نتیجه این امر منجر به ضرر و کاهش حاشیه سود برای تولیدکنندگان محلی محصولات مربوطه شده است.

    به نقل از چندین منابع خبری، تقاضا برای میله های فولادی برای ساخت زیرساخت ها به دلیل کاهش بودجه محلی کاهش یافت. بررسی ها نشان می دهد ۱۲ شهر و استان با بار بدهی بالا پروژه های زیرساختی را به تعویق انداخته یا به طور کامل متوقف کرده اند. در نتیجه باید توجه داشت که قیمت میلگرد فولادی در بورس آتی شانگهای از ابتدای سال تاکنون ۱۴.۲ درصد کاهش یافته است.

    در این میان معامله گران در روز یک شنبه (۸ آوریل) گزارش دادند برخی از تولید کنندگان محصولات فولادی در مواجهه با کاهش تقاضا، اقداماتی را برای حمایت از قیمت ها انجام داده اند. بر اساس گزارش CISA، حدود ۳۸.۴ درصد از ظرفیت کارخانه های فولادی چین برای تعمیر و نگهداری در استان شانشی تعطیل شده است.

    به نقل از برخی تاجران، میزان تولید میلگرد فولادی چین در ژانویه تا فوریه ۲۰۲۴ به ۳۲.۱ میلیون تن رسید. این در حالی است که میزان تولید میلگرد فولادی چین در ژانویه تا فوریه ۲۰۲۴ با کاهش ۰.۳ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال قبل همراه بوده است.

    همچنین تحلیل گران بازار در روز یک شنبه (۸ آوریل) اعلام کردند پیش از این، CISA از کارخانه‌ های فولادی خواسته بود برای رفع نیازهای کاربران و اصل تعادل عرضه و تقاضا، شدت تولید را کاهش دهند.

    شرکت های فولادی چین میزان تولید محصولات فولادی را در ژانویه تا فوریه ۲۰۲۴ به ۱۶۷.۹۶ میلیون تن رساندند. این در حالی است که میزان تولید محصولات فولادی چین در مدت ذکر شده حدود ۱.۶ درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل رشد داشته است.

    فعالان بازار در روز یک شنبه (۸ آوریل) اعلام کردند میانگین تولید روزانه محصولات فولادی چین در دوره ژانویه تا فوریه ۲۰۲۴ به ۲.۸ میلیون تن رسید. باید توجه داشت که میانگین تولید روزانه محصولات فولادی در در دسامبر ۲۰۲۳ حدود ۲.۱۸ میلیون تن اعلام شده بود. همچنین باید توجه داشت که میانگین تولید روزانه محصولات فولادی چین در ژانویه تا فوریه ۲۰۲۳ حدود ۲.۸۶ میلیون تن گزارش شده است.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.