جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ 20 محرم 1446 Friday, 26 July , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
    « فروردین   خرداد »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    آرتان پرس گزارش می دهد:

    کاهش سرمایه گذاری در املاک و مستغلات چین

    شناسه : 83715 03 اردیبهشت 1403 - 13:00
    با توجه به داده های منتشر شده، میزان سرمایه گذاری در املاک و مستغلات چین در سه ماهه اول 2024 حدود 9.5 درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل کاهش یافته است.
    کاهش سرمایه گذاری در املاک و مستغلات چین
    پ
    پ

    با توجه به داده های منتشر شده، میزان سرمایه گذاری در املاک و مستغلات چین در سه ماهه اول ۲۰۲۴ حدود ۹.۵ درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل کاهش یافته است.

    * بررسی میزان سرمایه گذاری در املاک و مستغلات چین

    به گزارش آرتان پرس، وب سایت خبری SteelOrbis با استناد به داده های اداره ملی آمار چین (NBSC) نشان داد در ژانویه تا مارس سال جاری، سرمایه گذاری در املاک چین به ۲.۲ تریلیون یوان رسیده است که معادل ۰.۳۱ تریلیون دلار است. این در حالی است که شاخص ذکر شده در سه ماهه اول ۲۰۲۴ با کاهش ۹.۵ درصدی نسبت به سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ همراه بوده است.

    فعالان بازار در روز شنبه (۲۱ آوریل) اعلام کردند کل مساحت کار ساخت و ساز خانه با پروفیل و آهن در چین در ژانویه تا مارس ۲۰۲۴ نسبت به سال قبل ۱۱.۱ درصد کاهش یافته است. بررسی ها نشان می دهد مساحت جدید تحت پوشش ساخت و ساز در چین در سه ماهه نخست ۲۰۲۴ حدود ۲۷.۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

    به نقل از چندین منبع خبری، مساحت املاک تجاری جدید فروخته شده در چین در سه ماهه اول ۲۰۲۴ حدود ۲۲۶.۷ میلیون متر مربع ذکر شده است. این در حالی است که شاخص ذکر شده در ژانویه تا مارس ۲۰۲۴ حدود ۱۹.۴ درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل افت داشته است.

    Shen Laiyun معاون کمیسر اداره ملی آمار اظهار کرد:

    سرمایه گذاری و فروش املاک و مستغلات چین در سه ماهه اول ۲۰۲۴ واقعاً چندان خوش بینانه نیست. به گزارش PBS، بازار املاک و مستغلات چین هنوز در حال تعدیل می باشد.

    Shen Laiyun در ادامه تصریح کرد:

    بررسی ها نشان می دهد میزان رشد در بخش املاک و مستغلات چین نابرابر بوده است. به طور خاص، سرمایه ‌گذاری در زیرساخت ‌ها مانند جاده‌ ها و پل ‌ها در سال ۲۰۲۳ نسبت به سال گذشته ۶.۵ درصد رشد داشته است. این در حالی است که میزان سرمایه گذاری در این بخش در ژانویه تا مارس ۲۰۲۴ حدود ۶ درصد نسبت به سه ماهه قبل رشد داشته است.

    در این میان معامله گران گزارش دادند در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴، متالورژهای چینی میزان تولید محصولات فولادی را به ۲۵۶.۵۵ میلیون تن رساندند. این در حالی است که میزان تولید محصولات فولادی چین در سه ماهه اول ۲۰۲۴ حدود ۱.۹ درصد نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۲۳ کاهش یافته است.

    به نقل از برخی تجار، در ماه مارس ۲۰۲۴ میزان تولید محصولات فولادی چین حدود ۸۸.۲۷ میلیون تن گزارش شد. این در حالی است که میزان تولید محصولات فولادی چین در ماه مارس ۲۰۲۴ حدود ۷.۸ درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل افت داشته است.

    همچنین تحلیل گران بازار اعلام کردند در عین حال، چین بر اساس نتایج ژانویه تا مارس ۲۰۲۴، میزان صادرات محصولات فولادی را به ۲۵.۸ میلیون تن رساند. این در حالی است که میزان صادرات محصولات فولادی حدود ۳۰.۷ درصد نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۲۳ افزایش یافته است.

    به نقل از برخی منابع خبری، حجم صادرات محصولات فولادی از چین در ژانویه تا مارس ۲۰۲۴ به حداکثر مقدار خود از سال ۲۰۱۶ رسید. بررسی ها نشان می دهد حجم واردات محصولات فولادی به چین نیز در سه ماهه اول ۲۰۲۴ به ۱.۷۵ میلیون تن رسید. این در حالی است که حجم واردات محصولات فولادی به چین در ژانویه تا مارس ۲۰۲۴ حدود ۸.۶ درصد نسبت به سال قبل کاهش داشته است.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.