شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
    « فروردین   خرداد »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    آرتان پرس گزارش می دهد:

    خاموش شدن چراغ کارخانجات فولاد ایران با دامپینگ چین!

    شناسه : 84249 25 اردیبهشت 1403 - 16:00
    میرزایی، از فعالان صنعت فولاد گفت: با تداوم روند فعلی فولاد ایران در بازارهای جهانی، واحدهای کوچک خصوصی که تا الان بسیاری از آنها در وضعیت بدی قرار گرفته‌اند، رو به تعطیلی خواهند رفت.
    خاموش شدن چراغ کارخانجات فولاد ایران با دامپینگ چین!
    پ
    پ

    میرزایی، از فعالان صنعت فولاد گفت: با تداوم روند فعلی فولاد ایران در بازارهای جهانی، واحدهای کوچک خصوصی که تا الان بسیاری از آنها در وضعیت بدی قرار گرفته‌اند، رو به تعطیلی خواهند رفت.

    * خاموش شدن چراغ کارخانجات فولاد ایران با دامپینگ چین

    به گزارش آرتان پرس، علیرضا میرزایی از فعالان صنعت فولاد در رابطه با افزایش میزان تولید فولاد چین در نیمه اول سال جاری میلادی بیان کرد: در حال حاضر بر اساس اخبار منتشر شده، به نظر می‌رسد کشور چین علاوه بر تولید فولاد برخلاف گفته قبلی خود، در حال دامپینگ بوده و این اتفاق باعث می‌شود سختی صادرات برای فولادسازان ایرانی دو برابر شود؛ چرا که در ایران موضوع خود تحریمی، بازگشت ارز نیمایی، مشکلات بازار داخل و رینگ صادراتی وجود دارد.

    وی ادامه داد:

    از سوی دیگر، با توجه به اتفاقی که برای فولاد روسیه افتاد و بخشی از مشتریان فولاد ایرانی در بازارهای جهانی را از دست دادیم، افزایش تولید فولاد چین و دامپینگ، مشکلات فعلی را دو برابر کرده است. بر همین اساس، امیدواریم به زودی فولادی‌ها از وضعیت فعلی خارج شوند؛ در غیر این صورت میزان عرضه فولادسازان در بازار داخلی افزایش یافته و ضرر آنها بیش از گذشته خواهد شد.

    این فعال صنعت فولاد معتقد است با تداوم روند فعلی فولاد ایران در بازارهای جهانی، واحدهای کوچک خصوصی که تا الان بسیاری از آنها در وضعیت بدی قرار گرفته‌اند، رو به تعطیلی خواهند رفت.

    میرزایی در پایان خاطرنشان کرد:

    ناگفته نماند چین یک مسیر تجارتی دارد که هر چند وقت یکبار عقب نشینی کرده و صادرات خود را کاهش می‌دهد تا بازارهای جدیدی کشف کند. با این عملکرد، می‌تواند مشتریان جدیدی در بازار جهانی پیدا کند که پس از افزایش تولید، با مشتریان ارتباط می‌گیرد. در این راستا، می‌توان گفت در نیمه دوم سال میلادی، این اتفاق در بازار جهانی فولاد رخ دهد.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.