شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
    « فروردین   خرداد »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    طی هفته گذشته رقم خورد؛

    رشد حجم و ارزش معاملات در بورس کالا

    شناسه : 84339 29 اردیبهشت 1403 - 16:00
    در معاملات هفته گذشته بازار فیزیکی بورس کالای ایران 3 میلیون و 589 هزار تن انواع محصول به ارزش 40 هزار میلیارد تومان دادوستد شد که نسبت به هفته ما قبل به ترتیب رشد 13 و 36 درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد. به لحاظ حجم سیمان، سنگ آهن و فولاد سنگین‌ وزن‌های تالار صنعتی و معدنی قیر و مواد پلیمری نیز سنگین‌ وزن‌های تالار پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی بودند.
    رشد حجم و ارزش معاملات در بورس کالا
    پ
    پ

    در معاملات هفته گذشته بازار فیزیکی بورس کالای ایران ۳ میلیون و ۵۸۹ هزار تن انواع محصول به ارزش ۴۰ هزار میلیارد تومان دادوستد شد که نسبت به هفته ما قبل به ترتیب رشد ۱۳ و ۳۶ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد. به لحاظ حجم سیمان، سنگ آهن و فولاد سنگین‌ وزن‌های تالار صنعتی و معدنی قیر و مواد پلیمری نیز سنگین‌ وزن‌های تالار پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی بودند.

    * رشد حجم و ارزش معاملات در بورس کالا

    به گزارش آرتان پرس به نقل از روابط‌ عمومی بورس کالای ایران، تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد معامله ۳ میلیون و ۱۳۹ هزار و ۷۲۵ تن انواع کالا به ارزش ۳۰ هزار میلیارد تومان در هفته گذشته بود.

    در این تالار یک میلیون و ۳۰۵ هزار و ۵۳۰ تن سیمان، ۸۳۷ هزار و ۵۰۰ تن سنگ آهن، ۵۰۴ هزار و ۳۶۸ تن فولاد، ۴۷۶ هزار و ۹۰۰ تن آهن اسفنجی، ۸ هزار و ۱۰۵ تن مس، ۶ هزار و ۳۸۰ تن آلومینیوم، یک هزار و ۲۸۰ تن روی، ۳۰۰ تن کک، ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها معامله شد.

    از طرفی در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۳۴۸ هزار و ۸۶۲ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۲/۸ هزار میلیارد تومان به فروش رسید.

    در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۱۳۴ هزار و ۵۷۱ تن قیر، ۸۸ هزار و ۶۴۸ تن مواد پلیمری، ۴۹ هزار و ۱۵۰ تن وکیوم باتوم، ۲۵ هزار تن لوب کات، ۳۱ هزار و ۵۵۵ تن مواد شیمیایی، ۱۵ هزار و ۶۵۰ تن گوگرد، ۳ هزار و ۹۹۸ تن روغن و ۱۹۰ تن گازها و خوراک ها معامله شد.

    بازار فرعی نیز معامله ۲۲ هزار و ۴۱۵ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۲۳ میلیارد تومان بود.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.