یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ 5 ربيع أول 1446 Sunday, 8 September , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
    « فروردین   خرداد »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها
    قیمت دلار امروز 30 اردیبهشت 1403

    کف حمایت دلار از دست رفت!

    شناسه : 84365 30 اردیبهشت 1403 - 16:00
    قیمت دلار امروز با کاهش ۳۰۰ تومانی همانند روزهای گذشته ارزان شد و در کریدور پنجم عقب‌نشینی کرد. تحلیلگران اقتصادی کف فعلی قیمت دلار را پله‌ هفتم کریدور پنجم می‌دانند که امروز یکشنبه از دست رفت.
    کف حمایت دلار از دست رفت!
    پ
    پ

    قیمت دلار امروز با کاهش ۳۰۰ تومانی همانند روزهای گذشته ارزان شد و در کریدور پنجم عقب‌نشینی کرد. تحلیلگران اقتصادی کف فعلی قیمت دلار را پله‌ هفتم کریدور پنجم می‌دانند که امروز یکشنبه از دست رفت.

    * کف حمایت دلار از دست رفت

    به گزارش آرتان پرس، قیمت دلار امروز کاهش ۳۰۰ تا ۴۰۰ تومانی داشته است. در لحظه نگارش این گزارش، اسکناس آمریکایی در کانال ششم کریدور پنجم در حال معامله است. معامله‌گران، روند نزولی قیمت در تمام بازارها به ‌ویژه خودرو و بورس را یکی از عوامل کاهش قیمت دلار در بازار آزاد می‌دانند.

    * فشار تقاضا مانع کاهش قیمت دلار می‌شود

    فعالان بازار ارز، روند قیمت دلار را با نوسان کاهشی برای روزهای آینده پیش‌بینی می‌کنند و کف حمایت بعدی این اسکناس را نیمه کریدور ۵۰ هزار تومانی می‌دانند.

    گفتنی است کارشناسان اقتصادی کاهش کمتر از نیمه کریدور ۵۰ هزار تومانی را برای دلار متصور نیستند و معتقدند فشار تقاضا مانع افت بیشتر قیمت دلار خواهد شد.

    * قیمت ارزهای مهم با دلار تهران همراه شد

    گفتنی است امروز قیمت درهم با کاهش ۱۰۰ تومانی در کانال ۱۵ هزار تومانی عقب‌نشینی کرد و با رقم ۱۵ هزار و ۷۸۰  تومانی در حال معامله است. تتر با افت ۶۰۰ تومانی با رقم ۵۷ هزار و ۱۰۰ تومانی معامله می‌شود.

    قیمت پوند انگلیس با کاهش هزار و ۵۰۰ تومانی در کانال ۷۲ هزار و ۷۶۰ تومانی قرار گرفت و یورو نیز با افت هزار تومانی روی رقم ۶۲ هزار و ۶۰۰ تومانی ایستاد.

    شایان ذکر است اسکناس و حواله دلار روز یکشنبه بدون تغییر قیمت معامله شدند. اسکناس دلار با رقم ۴۴ هزار و ۸۶۸ تومان و حواله دلار با رقم ۴۱ هزار و ۸۹۴ تومان عرضه شد.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.