جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    مرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
    « تیر   شهریور »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها

    کاهش قیمت بیلت کشورهای آسیایی

    شناسه : 85189 07 مرداد 1403 - 11:00

    کاهش قیمت بیلت های آسیایی بر ارزش بیلت های تولید شده در شورای همکاری خلیج فارس (GCC) به استثنای عربستان سعودی را تحت تاثیر قرار داده است. ین وضعیت منجر به افزایش رقابت در میان معامله گرانی که به دنبال مشتری هستند، شده است.

    کاهش قیمت بیلت کشورهای آسیایی
    پ
    پ

    خبرها نشان می‌دهد کاهش قیمت شمش بیلت های آسیایی بر ارزش بیلت های تولید شده در شورای همکاری خلیج فارس (GCC) به استثنای عربستان سعودی را تحت تاثیر قرار داده است. در همین دوره، پیشنهادات شمش میلگرد با گرید ۳sp  از بنادر آسیای جنوب شرقی و چین همچنان با قیمت ۵۰۰-۵۰۵ دلار در بنادر خلیج فارس برای بارگیری در ماه سپتامبر برای حداقل ۳۰۰۰۰ تن موجود است.

    این وضعیت منجر به افزایش رقابت در میان معامله گرانی که به دنبال مشتری هستند، شده است. در نتیجه، تولیدکنندگان داخلی محصولات طویل فولاد مانند میلگرد در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) و عمان قیمت خود را به سمت پایین تر ارائه کرده اند.

    یک معامله قابل توجه از سوی بزرگترین تولیدکننده فولاد بلند امارات متحده عربی ثبت شده است که در پی آن قراردادی را برای ارسال ۴۰۰۰۰ تن بیلت ۳sp با منگنز بالا در اندازه های ابعاد (۱۳۰ میلی متر و ۱۵۰ میلی متر) برای تحویل اوایل ماه آگوست با قیمت ۴۹۰ دلار در هر تن فوب، به علاوه حق بیمه منعقد کرد.

    علاوه بر این، با اینکه یک شرکت بازرگانی محصولات مشابهی را در مصر به صورت نقدی با قیمت ۵۴۰ دلار به ازای هر تن CIF بنادر مصر عرضه کرده است اما قیمت واقعی آن ۴۸۵ دلار در هر تن فوب گزارش شده است. همین محصول در معامله دیگری در ۲۱ ژوئن تنظیم شد که برای تحویل ۱۵۰۰۰ تن بیلت ۳sp به قیمت ۵۴۳ دلار در هر تن کارخانه برای تحویل جولای نهایی شد.

    در معامله ای دیگر از عمان تولیدکنندگان، شمش ۳sp را با قیمت ۵۱۵ تا ۵۲۰ دلار در هر تن از درب کارخانه برای تحویل در ماه اوت پیشنهاد می‌دهند، که به معنای ۵۲۵ تا ۵۳۵ دلار به ازای هر تن تحویل به خریداران در امارات است. تنها تولید کننده شمش فولاد در بحرین نیز قیمت بیلت خود را ۵ تا ۱۰ دلار در هر تن از ژوئیه به ۵۰۰ تا ۵۰۵ دلار در هر تن در کارخانه برای تحویل در ماه اوت کاهش داده است.

    به دلیل اعمال قوانین گمرکی در برابر طبقه بندی نادرست صادرات قراضه آهنی در امارات متحده عربی، کاهش قابل توجهی در قیمت این محموله ها وجود داشته است که بر قیمت های داخلی تأثیر می گذارد. قیمت‌ها به طور کلی نسبت به هفته قبل ثابت مانده است، اگرچه قیمت روز میلگرد تحویل آگوست در بازار محلی در برخی از گریدها کاهش یابد.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.