سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    مرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
    « تیر   شهریور »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها

    سرعت بخشیدن سازندگان فولاد چین در بهینه‌سازی ترکیب محصولات فولادی

    شناسه : 85279 13 مرداد 1403 - 13:00

    نیروی محرکه اصلی پشتیبانی از بخش فولاد کشور، صنعت خواهد بود. توسعه سریع خودروهای انرژی نو، افزایش سفارشات برای کشتی‌های جدید و بازسازی سریع کشتی‌های قدیمی، تقاضای فولاد را پشتیبانی خواهد کرد و ارتقاهای تجهیزات مقیاس بزرگ فرصت‌های توسعه برای صنعت مربوطه را فراهم خواهد کرد.

    سرعت بخشیدن سازندگان فولاد چین در بهینه‌سازی ترکیب محصولات فولادی
    پ
    پ

    طبق گزارش انجمن فولاد و فولاد چین (CISA) سازندگان فولاد چین در حال سرعت‌بخشیدن به فرآیند بهینه‌سازی ترکیب محصولات فولادی خود هستند.

    این اقدام همگام با تنظیم و بهینه‌سازی ساختار صنعتی ملی است.در نیمه اول سال جاری، تولید محصولات فولادی که بیشتر در ساخت و ساز، پل و ساختمان ماشین استفاده می‌شوند، نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. در عین حال، تولید فولاد برای صنایع پل و کشتی‌سازی همچنان رشد کرده است.

    رئیس انجمن فولاد چین، یائو لین، اعلام کرد که از ابتدای سال جاری، بخش فولاد چین با چالش‌هایی مانند عدم تعادل بین عرضه و تقاضا، کاهش قیمت فولاد، قیمت مواد اولیه بالا و بهره‌اقتصادی پایین مواجه بوده است.

    بر اساس گفته‌های یائو، نیروی محرکه اصلی پشتیبانی از بخش فولاد کشور، صنعت خواهد بود. توسعه سریع خودروهای انرژی نو، افزایش سفارشات برای کشتی‌های جدید و بازسازی سریع کشتی‌های قدیمی، تقاضای فولاد را پشتیبانی خواهد کرد و ارتقاهای تجهیزات مقیاس بزرگ فرصت‌های توسعه برای صنعت مربوطه را فراهم خواهد کرد.

    همزمان، براساس نظرسنجی مرکز نظارت بر قیمت منتشر شده در ۳۱ ژوئیه توسط کمیسیون توسعه و اصلاح ملی (NDRC)، بازار فولاد چین به نظر خوشبینانه و محتاطانه در مورد چشم‌انداز آگوست است.

    نظرسنجی NDRC، که انتظارات را بر روی شش پارامتر کلیدی اندازه‌گیری می‌کند، نشان داده است که شاخص‌های فروش و قیمت خرید پیش بینی شده برای بازارهای خرده فروشی در آگوست به ترتیب ۵۰٪ و ۴۸.۱٪ بوده‌اند. این نشان دهنده افزایش ۱۲.۷ و ۳.۷ نقطه درصدی نسبت به ماه قبل است. براساس گزارش NDRC، این اعداد نشان‌دهنده جو بهبود یافته بازار است، اگرچه هنوز احتیاط در بازار حاکم است.

    شاخص حجم فروش انتظاری در آگوست به ۶۱.۱٪ رسید، که ۱۳٪ بیشتر از ماه قبل است، در حالی که شاخص موجودی مورد انتظار به ۴۴.۷٪ کاهش یافت (-۱۲.۸٪).

    کمیسیون NDRC پیش‌بینی می‌کند که با کاهش عرضه توسط سازندگان فولاد، بازار احتمالاً به تدریج بهبود یابد و دینامیک عرضه و تقاضا در بازار داخلی را متعادل کند. براساس گزارش، برخی بهبود در احساسات ممکن است قیمت اهن و فولاد داخلی را در این ماه کمی افزایش دهد.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.