دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ 13 ربيع أول 1446 Monday, 16 September , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    مرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
    « تیر   شهریور »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها

    شرط دلار ۵۰ هزار تومانی چیست؟

    شناسه : 85386 16 مرداد 1403 - 10:00

    بازار ارز ایران تحت تأثیر تنش‌های سیاسی خاورمیانه قرار گرفته و قیمت دلار با کاهش مواجه شده است. خبر وال‌استریت‌ژونال درباره پاسخ ایران به اسرائیل باعث برگشت قیمت‌ها به مرزهای حمایتی شد. درهم امارات نیز با کاهش قیمت مواجه شد و معامله‌گران منتظر پاسخ ایران به اسرائیل هستند. اما شرط عقبگرددلار ۵۰ هزار تومانی چیست؟

    شرط دلار ۵۰ هزار تومانی چیست؟
    پ
    پ

    همانطور که میدانید بازار ارز ایران در روزهای اخیر با تنش‌های سیاسی در منطقه خاورمیانه مواجه بوده است. اما قیمت دلار در معاملات روز گذشته با کاهش یافتن از کانال ۶۱ هزار تومان دور شد، و این موضوع به دلیل اخبار مربوط به تنش‌های سیاسی و سفر وزیر خارجه اردن به تهران اتفاق افتاده است. برخی از فعالان بازار معتقد بودند که این سفر می‌تواند به کاهش تنش‌ها بین ایران و اسرائیل کمک کند و در صورت موفقیت، باعث ریزش بازار ارز و سکه شود.

    قیمت دلار 15 مرداد 1403

    با وجود این، خبر وال‌استریت‌ژونال درباره پاسخ قطعی ایران به اسرائیل باعث شد قیمت‌ها در معاملات عصر از مرزهای حمایتی برگردند. این خبر نشان می‌دهد که ایران درخواست‌های آمریکا و کشورهای عربی برای تعدیل در پاسخ خود به اسرائیل را رد کرده است. قیمت دلار هرات روز یکشنبه مانند روز شنبه در ۶۱ هزار تومان شروع شد و با کاهش تا ۶۰ هزار و ۳۳۰ تومان ادامه یافت. این نزول قیمت دلار هرات باعث شد قیمت دلار در تهران نیز با کاهش از کانال ۶۱ هزار تومان عقب نشیند.

    درهم امارات نیز با گپ منفی ۲۰ تومانی نسبت به آخرین نرخ روز گذشته در ۱۶ هزار و ۷۴۰ تومان آغاز به کار کرد و با کاهش تا ۱۶ هزار و ۶۳۰ تومان ادامه یافت. این تغییرات در قیمت درهم امارات باعث شد برخی از معامله‌گران نگران باشند و منتظر پاسخ احتمالی ایران به اسرائیل باشند.

    قیمت تتر نیز با کاهش از کانال ۶۲ هزار تومان فاصله گرفت و به مرز حمایتی نیمه اول کانال ۶۱ هزار تومان رسید. معامله‌گران فنی معتقدند که بازار ارز در انتظار پاسخ احتمالی ایران به اسرائیل است و به همین دلیل نوسانات قیمت‌ها رخ داده است. در صورتی که قیمت تتر امروز در زیر مرز حمایت ۶۱ هزار و ۳۰۰ تومان تثبیت شود، می‌تواند با کاهش تا میانه کانال ۶۰ هزار تومان افت کند.

    بر اساس اطلاعات دریافتی، اولین مرز حمایت قیمت دلار هرات در ۶۰ هزار و ۲۰۰ تومان قرار دارد. اگر این مرز حفظ شود، نرخ می‌تواند به سمت نرخ تعیین‌کننده روزانه، یعنی ۶۰ هزار و ۶۰۰ تومان برود. اما اگر قیمت دلار زیر مرز حمایت ۶۰ هزار و ۲۰۰ تومان تثبیت شود، قیمت دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان خواهد افتاد. شرط ورود دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان، کاهش درهم به زیر ۱۶ هزار و ۴۰۰ تومان است.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.