دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ 13 ربيع أول 1446 Monday, 16 September , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    مرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
    « تیر   شهریور »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها

    روند صعودی مصرف فولاد در ۲۰۲۴ ؛ آیا بازار جهانی آماده جهش بزرگ است؟

    شناسه : 85560 24 مرداد 1403 - 13:00

    در سال ۲۰۲۴، پیش‌بینی‌ها از افزایش تقاضای فولاد در مناطق کلیدی جهان مانند اروپا، آمریکای شمالی و کشورهای آسیایی خبر می‌دهند، در حالی که چین انتظار می‌رود سطح مصرف خود را ثابت نگه دارد. این روندهای متنوع، به پویایی و تحولات بازار جهانی فولاد در سال آینده اشاره دارند.

    روند صعودی مصرف فولاد در ۲۰۲۴ ؛ آیا بازار جهانی آماده جهش بزرگ است؟
    پ
    پ

    چشم‌انداز صنعت فولاد در سال ۲۰۲۴: تحلیل روند مصرف کشور ها

    به گزارش آرتان پرس و به نقل از استیل‌رادار، پیش‌بینی می‌شود تقاضای جهانی فولاد در سال ۲۰۲۴ با تمرکز بر مناطق کلیدی مصرف‌کننده، شاهد تغییرات قابل توجهی باشد. این گزارش به بررسی الگوهای مصرف فولاد در مناطق مختلف جهان پرداخته و روندهای مورد انتظار را تحلیل کرده است.


    چین:

    تحلیل‌های داده‌ای نشان می‌دهد که چین در سال ۲۰۲۴ همچنان مصرف فولاد خود را در سطح ۳۹۳.۳ میلیون تن حفظ خواهد کرد، که این میزان مشابه با حجم مصرف شده در سال ۲۰۲۳ است.

    انگلستان و اتحادیه اروپا:

    پیش‌بینی می‌شود که مصرف فولاد در انگلستان و اتحادیه اروپا در سال ۲۰۲۴ به ۱۵۲.۷ میلیون تن برسد، که این رقم نشان‌دهنده افزایش قابل توجه ۵.۸ درصدی نسبت به سال گذشته است.

    آمریکای شمالی:

    انتظار می‌رود که ایالات متحده، کانادا و مکزیک در مجموع ۱۳۶.۱ میلیون تن فولاد در سال ۲۰۲۴ مصرف کنند، که این میزان نشان‌دهنده رشد ۱.۵ درصدی نسبت به سال ۲۰۲۳ است.

    کشورهای (ASEAN):

    پیش‌بینی می‌شود کشورهای عضو آسه‌آن در سال ۲۰۲۴ رشد قابل توجهی در مصرف فولاد داشته باشند، به‌طوری‌که میزان مصرف آن‌ها با ۵.۲ درصد افزایش به ۷۹.۲ میلیون تن خواهد رسید.

    منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA):

    انتظار می‌رود کشورهای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا در سال ۲۰۲۴، حدود ۷۶.۶ میلیون تن فولاد مصرف کنند، که این رقم نشان‌دهنده رشد ۳.۵ درصدی نسبت به سال گذشته است.

    خاورمیانه:

    پیش‌بینی می‌شود که مصرف فولاد در منطقه خاورمیانه با ۳.۲ درصد افزایش به ۵۷.۹ میلیون تن در سال ۲۰۲۴ برسد.

    اوکراین، روسیه و کشورهای CIS:

    اوکراین، روسیه و دیگر کشورهای مستقل مشترک‌المنافع (CIS) انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۴ حدود ۵۵.۲ میلیون تن فولاد تقاضا کنند، که این رقم نشان‌دهنده افزایش ۱ درصدی نسبت به سال گذشته است.

    به‌طور کلی، پیش‌بینی‌های انجام شده برای سال ۲۰۲۴ نشان‌دهنده نرخ‌های رشد در مناطق کلیدی مصرف‌کننده فولاد متغیر است. در حالی که چین سطح مصرف خود را حفظ می‌کند، مناطقی مانند اروپا، آمریکای شمالی، کشورهای ASEAN و منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا شاهد افزایش قابل توجهی خواهند بود که به پویایی بازار جهانی فولاد در سال پیش رو کمک می‌کند.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.