دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ 13 ربيع أول 1446 Monday, 16 September , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    مرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
    « تیر   شهریور »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها

    معترضان مالزیایی خواستار تعرفه ضد دامپینگ فولاد شدند

    شناسه : 85640 29 مرداد 1403 - 15:00

    مالزی به دنبال بررسی وارادات ورق‌های تخت آهن یا فولاد غیرآلیاژی از چین، هند، ژاپن و کره جنوبی است. این اقدام در پاسخ به شکایاتی از سوی تولیدکنندگان داخلی بوده و هدف از آن بررسی اعمال منطقی تعرفه ضد دامپینگ است.

    معترضان مالزیایی خواستار تعرفه ضد دامپینگ فولاد شدند
    پ
    پ

    مالزی شروع به تحقیقات آنتی دامپینگ در مورد ورق سیاه فولادی را کرده است. مالزی تحقیقاتی در مورد تعرفه‌های ضد انتی دامپینگ واردات محصولات تخت از آهن یا فولاد غیرآلیاژی که منشأ آن‌ها چین، هند، ژاپن و کره جنوبی است، آغاز کرده است.

    وزارت سرمایه‌گذاری، تجارت و صنعت مالزی (MITI) در بیانیه‌ای اعلام کرده است که دولت در تاریخ ۱۵ ژوئیه درخواستی از تولیدکننده داخلی مالزی دریافت کرده است که درخواست می‌کند که تحقیقاتی در مورد تعرفه‌های ضد دامپینگ بر روی این واردات صورت بگیرد.

    معترضین ادعا کردند که واردات ورق با عرض ۶۰۰ میلی‌متر یا بیشتر، پوشش داده شده با مس یا پلاستینه شده با قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به قیمت فروش داخلی آن‌ها در کشورهای مدعی فروخته شده‌اند.

    متعرضین همچنین ادعا کردند که حجم واردات دامپینگ افزایش یافته است که باعث آسیب جدی به صنعت داخلی شده است. در این راستا، دولت اطلاعات و شواهد مربوط به دامپینگ، آسیب و رابطه علت و معلولی آن را ارزیابی و در نظر گرفته و تصمیم خواهد گرفت که تحقیقاتی در مورد تعرفه‌های آنتی دامپینگ بر روی واردات کالاهای ذکر شده از کشورهای مدعی را آغاز کند.

    بر اساس قانون و مقررات، MITI اعلام می‌کند که تصمیم اولیه ۱۲۰ روز پس از تاریخ شروع تحقیقات خواهد شد. اگر نتیجه اولیه مثبت باشد، دولت تعرفه آنتی دامپینگ موقت با نرخ ضروری برای جلوگیری از آسیب بیشتر به صنعت داخلی اعمال خواهد کرد.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.