دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ 13 ربيع أول 1446 Monday, 16 September , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    مرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
    « تیر   شهریور »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها

    تغییر و تخفیف قیمت فولاد ساز سعودی از ترس چین

    شناسه : 85650 30 مرداد 1403 - 10:00

    فولادساز مطرح سعودی قیمت محصولات بلند کویلی خود را به علت نگرانی‌هایی که از سمت چین به بازار جهانی القا شده است، تعدیل کرد

    تغییر و تخفیف قیمت فولاد ساز سعودی از ترس چین
    پ
    پ

    هدید فولادساز مطرح سعودی قیمت محصولات بلند کویلی خود را به علت نگرانی‌هایی که از سمت چین به بازار جهانی القا شده است، تعدیل کرد. شرکت هدید، یکی از شرکت های مرجع در عربستان سعودی است که قیمت محصولات طویل را برای تحویل سپتامبر تغییر داده است. براساس اطلاعاتی که به آرتان پرس ارائه شده، برای تامین کنندگان داخلی با قراردادهای توافق‌نامه امضا شده، نیمی از معاملات ماهانه محصولات کویلی بلند، شامل کلاف و آرماتور، با همان قیمت ماه اوت، یعنی ۲۵۳۵ ریال سعودی (۶۷۵ دلار) تحویل و فروخته خواهد شد.

    در حالی که ۵۰ درصد باقیمانده حجم معامله شده پس از در نظر گرفتن تخفیف قابل توجهی، یعنی ۲۰۰ ریال سعودی (۵۳ دلار) تخفیف، با قیمت ۲۳۳۵ ریال سعودی (۶۲۳ دلار) تحویل داده خواهد شد.

    گفتنی است که تحویل محصولات بلند کویلی شرکت هدید در ماه اوت به دلیل مشکلات فنی محدود شده بود، بنابراین اقدام اخیر سوالاتی را برای فعالین بازار مطرح کرده است. یکی از کارشناسان بازار در اینباره بیان کرد که این تصمیم می‌تواند پاسخی به تلاش‌های احتمالی واردات کلاف گرم از چین باشد، که باعث تنظیم مجدد قیمت توسط شرکت هدید شده است.

    لذا به طور همزمان بدلیل ترس از افت شدید قیمت‌های صادراتی در چین که سایه آن در بسیاری از بازارها دیده میشود، تنظیم فوری قیمت محصولات بلند کویلی در چهارشنبه هفته گذشته پس از اعلام زودتر از موعد معمولی هدید در ۱۱ اوت صورت گرفت که در پی آن کاهش ۴۰ ریال سعودی (۱۰.۶ دلار) برای آرماتورهای با قطر ۱۲ تا ۳۲ میلی‌متر را اعلام کرد، و بدین ترتیب قیمت را به ۲۳۷۰ ریال سعودی تحویل کاهش داد.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.