سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    مرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
    « تیر   شهریور »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها

    قیمت سنگ آهن وارداتی چین افزایش یافت

    شناسه : 85659 30 مرداد 1403 - 12:00

    بسیاری از معامله گران سنگ معدن چینی قیمت های پیشنهادی خود را برای مواد خام ۱۰ تا ۱۷ یوان بر وزن وزن از جمعه گذشته افزایش دادند

    قیمت سنگ آهن وارداتی چین افزایش یافت
    پ
    پ

    قیمت‌های سنگ‌آهن وارداتی چین برای ذخایر بندری و محموله‌های دریایی در ۱۹ اوت افزایش یافت. فعالیت تجاری در هر دو بازار نیز افزایش یافت.
    روز دوشنبه، جریمه های استرالیایی Mysteel PORTDEX 62% در چینگدائو نسبت به جمعه گذشته ۶ یوان در هر وزن وزن (۰.۸ دلار در هر وزن وزن) افزایش یافت و به ۷۱۳ یوان در هر وزن وزن رسید و با احتساب ۱۳ درصد مالیات بر ارزش افزوده، رسید. در همان روز، Mysteel SEADEX 62% Australian Fine نیز با ۲.۵۵ دلار در هر تن در تن نسبت به جمعه گذشته افزایش یافت و به ۹۴.۳ دلار در هر تن از تن CFR چینگدائو رسید.

    معاملات آتی سنگ آهن در بورس کالای دالیان در جلسه بعدازظهر امروز پس از کاهش در جلسه صبح افزایش یافت. ناظران بازار گفتند که در واکنش به این افزایش قیمت، بسیاری از معامله گران سنگ معدن چینی قیمت های پیشنهادی خود را برای مواد خام ۱۰ تا ۱۷ یوان بر وزن وزن از جمعه گذشته افزایش دادند.

    از نظر تقاضا، اکثر کارخانه‌های چینی امروز عجله‌ای برای تکمیل سنگ معدن نداشتند، در حالی که هنوز با حاشیه‌های ضعیف در فروش محصولات فولادی کنار می‌آیند. به گفته منابع بازار، با این حال، برخی تناژ لازم را در اولین روز کاری هفته جاری برای تامین نیازهای عادی تولید خود تامین کردند.

    در نتیجه، ردیابی روزانه Mysteel نشان داد که حجم معاملات سنگ آهن امروز در بنادر اصلی چین ۷.۵ درصد بیشتر از روز جمعه به ۹۱۳۰۰۰ تن بود.

    به موازات آن، فعالیت خرید در بازار دریایی نیز امروز افزایش یافت، به طوری که Mysteel از دو قرارداد در بازار آزاد تا ساعت ۱۸:۳۰ به وقت پکن منعقد شد، در مقایسه با روز جمعه.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.