شنبه, ۲۴ شهریور , ۱۴۰۳ 11 ربيع أول 1446 Saturday, 14 September , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    شهریور ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
    « مرداد    
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها

    کاهش ۴.۷ درصدی تولید فولاد خام جهانی در ماه ژوئیه

    شناسه : 85729 06 شهریور 1403 - 10:00

    بر اساس گزارش انجمن جهانی فولاد (worldsteel)، تولید جهانی فولاد خام در ژوئیه امسال با ۴.۷ درصد کاهش نسبت به سال گذشته به ۱۵۲.۸ میلیون تن رسید.

    کاهش ۴.۷ درصدی تولید فولاد خام جهانی در ماه ژوئیه
    پ
    پ

    بر اساس گزارش انجمن جهانی فولاد (worldsteel)، تولید جهانی فولاد خام در ژوئیه امسال با ۴.۷ درصد کاهش نسبت به سال گذشته به ۱۵۲.۸ میلیون تن رسید.

    در بازه زمانی ژانویه تا ژوئیه امسال، تولید جهانی فولاد خام با ۰.۷ درصد کاهش به ۱.۱۱ میلیارد تن رسید.

    در ماه ژوئیه، تولید فولاد خام در آسیا به ۱۱۲.۷ میلیون تن رسید که ۶.۴ درصد کاهش داشت بطوریکه تولید چین به ۸۲.۹ میلیون تن رسید که کاهش ۹ درصدی، ژاپن با تولید ۷.۱ میلیون تنی کاهش ۳.۸ درصدی، هند با تولید ۱۲.۳ میلیون تنی افزایش ۶.۸ درصدی و کره جنوبی با تولید ۵.۵ میلیون تنی کاهش ۳.۴ درصدی را در مقایسه با سال گذشته تجربه کردند.

    کشورهای اتحادیه اروپا در ماه ژوئیه ۱۰.۸ میلیون تن فولاد خام تولید کردند که نسبت به سال قبل ۵.۷ درصد افزایش داشت. در دوره مذکور، تولید آلمان به ۳.۱ میلیون تن رسید که نسبت به سال گذشته ۴.۸ درصد افزایش داشت.

    ترکیه در ماه ژوئیه ۳.۱ میلیون تن فولاد خام تولید کرد که نسبت به ماه مشابه سال قبل ۴ درصد افزایش داشت. کشورهای مستقل مشترک المنافع (CIS) تولید فولاد خام ۷.۵ میلیون تنی را ثبت کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۰.۸ درصد کاهش داشت و تولید روسیه ۶.۳ میلیون تن برآورد شد که ۳.۱ درصد نسبت به سال قبل کاهش داشت.

    تولید فولاد خام آمریکای شمالی در ماه ژوئیه، در مجموع به ۸.۸ میلیون تن رسید که نسبت به سال قبل ۲.۴ درصد کاهش داشت و ایالات متحده ۶.۹ میلیون تن تولید کرد که نسبت به ماه مشابه سال گذشته ۲.۱ درصد افزایش داشت. تولید فولاد خام در آمریکای جنوبی در ماه ژوئیه به ۳.۷ میلیون تن رسید که ۶ درصد نسبت به ماه مشابه سال قبل افزایش داشت و تولید برزیل در مجموع ۳.۱ میلیون تن بود که نسبت به سال قبل ۱۱.۶ درصد افزایش داشت.

    در این ماه، آفریقا ۲ میلیون تن فولاد خام تولید کرد که نسبت به سال گذشته ۴ درصد افزایش داشت. در خاورمیانه، تولید فولاد خام به ۳.۷ میلیون تن رسید که نسبت به سال قبل ۱۰.۱ درصد کاهش داشت.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.