سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024 ساعت ×
  • گاه‌شمار تاریخ خورشیدی

    شهریور ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
    « مرداد   مهر »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  
  • × کاربر گرامی! قیمت محصولات فولادی بروز رسانی شد مشاهده قیمت ها

    پیش بینی افزایش قیمت فولاد ساختمانی چین در ماه سپتامبر

    شناسه : 85802 18 شهریور 1403 - 11:00

    قیمت فولاد ساختمانی چین در ماه آگوست پس از یک دوره کاهش طولانی، شروع به تثبیت کرد و به دلیل فشارهای بازار به پایین‌ترین سطح در هفتم سال گذشته رسید، اما در پایان ماه بهبود یافت. تولید میلگرد و مفتول در شهرهایی که فولاد تولید می‌کنند به کمترین میزان در سال‌های اخیر رسید. انتظار می‌رود قیمت فولاد ساختمانی در ماه سپتامبر به دلیل رشد تقاضای فصلی افزایش جزئی داشته باشد، اما با توجه به قدرت بهبود تقاضا، بازار همچنان نامطمئن است.

    پیش بینی افزایش قیمت فولاد ساختمانی چین در ماه سپتامبر
    پ
    پ

    انتظار می‌رود قیمت فولاد ساختمانی چین در ماه سپتامبر افزایش جزئی داشته باشد. قیمت فولاد ساختمانی چین در ماه اوت پس از یک دوره کاهش طولانی شروع به تثبیت کرد. در اوایل آگوست، قیمت ها به دلیل فشارهای مختلف بازار به پایین ترین حد در هفت سال گذشته رسید، اما در پایان ماه بهبود یافت. پویایی عرضه و تقاضا منجر به بهبود و قیمت فولاد ساختمانی شد.

    علاوه بر این، تولید میلگرد و مفتول به کمترین میزان خود در سال‌های اخیر در شهرهای بزرگ فولادی چین در ماه اوت رسیده است. تولید هفتگی میلگرد به دلیل کاهش داوطلبانه تولید با هدف کاهش فشار عرضه به حدود ۱.۶۲ میلیون تن کاهش یافت. این کاهش ها منجر به کاهش شدید تولید در مناطق خاصی شد. در همین حال، نگرانی‌های عرضه آتی کاهش یافته است؛ زیرا ذخایر میلگرد به سرعت در حال کاهش است.

    انتظار می رود قیمت فولاد ساختمانی چین در ماه سپتامبر به دلیل رشد تقاضای فصلی افزایش جزئی داشته باشد. با این حال، با ادامه قدرت بهبود تقاضا بازار نامطمئن است.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.